וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה מכחישה את הרומן עם ליאו: "אין לי זמן לחבר"

שירות וואלה! סלבס

1.4.2015 / 9:05

אחרי אין ספור שמועות וכמה תמונות מפלילות, הזמרת מברבדוס סוף סוף מגיבה על הרומן עם ליאונרדו דיקפריו וטוענת שהכל שמועות. "אני כל כך עסוקה שאין לי זמן להציע לגבר". וואלה! סלבס מבואסת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היה או לא היה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

רומן סוער? זוגיות נוצצת? פאוור קאפל חדש שנולד? הצחקתם את הגברת ריהאנה - מבחינתה, ולשמחתכם, היא עדיין אחת הרווקות הכי לוהטות בתעשיית הבידור העולמית. ככה זה שהזמרת מברבדוס מכחישה בכל תוקף את הזוגיות שהדביקו לה עם לא אחר מאשר האקס של בר רפאלי, סליחה, ליאונרדו דיקפריו.

רק למקרה שזכרונכם בגד בכם, בשבועות האחרונים זעקו כותרות מדורי הרכילות מעבר לים על רומן סוער בין הילדה הרעה והזאב מוול סטריט. בשביל לחזק את השמועות, 'התגלגלו' לידי הצהובונים גם כמה תמונות של השניים, כשהם מבלים במסיבת יומולדת של חבר משותף פלאס דיווחים מהשטח של כמה מקורבים שאוהבים לללרר, שהשניים לא הפסיקו להחליף מיצים לאורך כל המסיבה של 50 סנט, בה בילו לאחר מכן.

רוצים עוד רכילות?
מי הבריזה ממסיבת הגמר של 'המירוץ למיליון'?
שיר אהבה ישן: הרומן הסודי של ריטה
שחקן נהדר! הג'וב החדש של ירון ברלד

ריהאנה, ליאונרדו דיקפריו. tmz.com, צילום מסך
אז מה תגידו על זה?/צילום מסך, tmz.com

עכשיו בחזרה למציאות, בראיון שנתנה רירי למגזין "הלו", היא הכחישה בכל תוקף את השמועות וטענה כי "אני כל כך עסוקה עכשיו , שאין לי ממש זמן להציע לגבר, אז אני לא חושבת שזה יהיה הוגן למשוך מישהו לתוך החיים שלי".

ריהאנה לא הסתפקה בכך והוסיפה, "אם היה לי מישהו, הוא היה צריך להיות מספיק גבר לחיות בשלום עם לוח הזמנים שלי ולא לפחד". אז רגע, מה את טוענת, שליאו לא היה מספיק גבר?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ריהאנה, ליאונרדו דיקפריו. tmz.com, צילום מסך
עדיין מאמינים?/צילום מסך, tmz.com

כשהכתב החצוף (שוואלה! סלבס דווקא מחבבת פלוס) לחץ ושאל מה דעתה על השם ריהאנה דיקפריו, השיבה הכוכבת בספק נחמדות ספק עצבים, "זה נשמע לי כאילו ואתה צריך להתרחק מהאתרים, כי הם יעבדו עלייך בכל פעם מחדש". אאוץ' בץ'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חבל, תראה מה הפסדת./מערכת וואלה!, צילום מסך

בטיימינג מושלם, או שלא, כמה ימים לפני שהראיון עימה התפרסם, הוציא הדובר של מר דיקפריו הודעה לתקשורת, בה הכחיש בכל תוקף את השמועות על הרומן בין השניים, "הוא רווק כבר תקופה מאוד ארוכה". מלחמת עולמות חדשה ואף אחד לא סיפר לכם?

וואלה! סלבס לא מאמינה למה שהיא קוראת בצהובונים. רק ליונית לוי. טוב נו, וגם לארהל'ה ברנע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully