וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב הגיע? מפורסמים מגלים מה עושה להם אלרגיה!

4.4.2015 / 0:20

השמש זורחת, עצים מלבלבלים והפרפרים מתעופפים - אבל יש כמה מפורסמים שחג הפסח עושה להם פריחה. וואלה! סלבס התקילה את הכוכבים בקושיות מביכות, כמו מהי מכה השישית? לא תאמינו מי יודע

צילום: אבי כהן, יוסי ציפקיס, עידו שחם. עריכה: יותם וקס

רגע אחרי שסיימתם את קריאת ההגדה, וואלה! סלבס מזמינה אתכם לבחון את התשובות הקורעות של כמה מהאנשים המוכרים בביצה המקומית - שהותקלו בכמה קושיות על החג שלהם. נניח, מה הם רוצים לעצמם, אם יצליחו להניח את ידם על האפיקומן ויבקשו מתנה. "מותר להיות קלישאה ולומר שיש לי כבר הכל?", שאלה אפרת גוש בעצמה, "ילד מדהים, ארוס מושלם, אני מאושרת. בא לי לדפוק על עץ, מעולה לי".

קרן מור היתה פסמית שהסבירה כי לא תמצא "את האפיקומן, אפילו לא אטרח לחפש אותו. אני אשאיר את זה לילדים". השחקנית מגי אזרזר רוצה קמפיין הלבשה תחתונה, אבל לתחתוני גברים, בעוד שהכוכב הוותיק יהודה ברקן, "נמצא בסטטוס שבו אני משלם לנכדי שמוצאים את האפיקומן". פאן.

קרן מור זאב רווח חן אמסלם. עיבוד תמונה
אלרגיות, מישהו? חג שמח!/עיבוד תמונה

אגב זכרונות מליל הסדר, כמה מהם ידעו מהי המכה השישית? מור חשבה שמדובר במכת דבר, זאב רווח דיבר על קסיוס קליי (מוחמד עלי) שנתן מכות, אך לפני הוא ספר בדרך כלל עד שש לפני הנוק אאוט. יוליה פלוטקין התחכמה ואמרה שהתקרחות היא המכה האמיתית, אבל רק גוש צדקה ואמרה את התשובה הנכונה - שחין!

פסח, ידוע גם כ"חג הנקיונות". אבל האם יש מישהו שהכוכבים היו רוצים רוצה לנקות מהחיים שלהם? מור מסבירה ש"כבר עשיתי את זה, אני שמחה על כל החברים שלי", בעוד שהשחקנית הצעירה חן אמסלם מודה לאל ש"אין לי את מי לנקות מהחיים שלי, אנשים שאני אוהבת קרובים אליי". אם כבר נקיונות, זה לא גורם למפורסמים לאלרגיה? אז גוש אלרגית לפריחת הדרים, "אבל זה לא באביב... כך שאני בסדר". אמסלם אלרגית לאבק ממש כמו כוכב הנינטיז ליאור מילר. רווח, צוחק כשאמר שהוא "אלרגי לעצמי, אני מתגלח מהר כי אלרגי לפרצוף שלי". ורק פלוטקין אמרה שהיא אלרגית לצביעות. הכי חכמה.


וואלה! סלבס אלרגית לעצמה. מדובר ביחסי שנאה-שנאה.


רכלו על האלרגיות של הסלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully