וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד גיר נחת בישראל

30.3.2015 / 9:19

אחד השחקנים המוכרים בהוליווד נחת הבוקר בארץ הקודש, על מנת להצטלם לסרט חדש של הבמאי יוסף סידר. אחרי שברח מנמל התעופה, הצליח גולש אמיץ לתפוס אותו במלון. וואלה! סלבס אישה יפה. ממש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
קצין וג'נטלמן. ריצ'ארד גיר/מערכת וואלה, צילום מסך

אם גם אתן עדיין חולמות על הרגע הזה שריצ'רד גיר יתקל בכן באיזו סמטה חשוכה, ייקח אתכן תחת חסותו ויהפוך אתכן לאישה יפה (ומעושרת) - אולי כדאי שתתחילו להסתובב ברחובות ירושלים, שם הוא שוהה בימים אלה.



גיר, שהגיע הבוקר (ב') לאדמת הקודש על מנת להצטלם לסרטו החדש של הבמאי הישראלי יוסף סידר, הצליח לחמוק מצלמי הפפראצי שחיכו לו בשדה התעופה. גיר ויתר על היציאה המסודרת מנמל התעופה ויצא משדה התעופה עצמו בעזרת מכונית שלקחה אותו הישר למלון היוקרה בו הוא שוהה בירושלים ברגעים אלו, שם נכנס גיר בכניסה הראשית כאחד האדם והצלמים שחיכו לו בכניסה הצליחו להנציח את דמותו של הכוכב הגדול.

רוצים עוד רכילות?
אסתי גינזבורג: "לא בחרתי לריב עם אבא שלי"
הו, בייבי: בריטני ספירס והחבר מתרגלים אהבה רטובה
יהודה לוי ושלומית מלכה טסים לחופשה רומנטית ראשונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מזהים את האיש?/מערכת וואלה, צילום מסך

גולש אמיץ, שקלט את השחקן בבית המלון בו הוא שוהה בירושלים, הצליח לתפוס כמה תמונות (אמנם הן מטושטשות) של גיר, רגע לפני שהמאבטחים סילקו אותו מהמקום. אבל מבעד לטשטוש אפשר לזהות את החיוך המפורסם והשיער הכה מזוהה עם אחד מהכוכבים האמריקאים הגדולים של תקופתינו.


גיר שוהה ברגעים אלו בסוויטה המיוחדת שהוכנה לו מראש במלון ליאונרדו פלזה בירושלים בקומה ה-22 אשר משקיפה על העיר העתיקה והמבנים ההיסטורים של עיר הקודש. רגע לפני כניסותו קושטה הסוויטה בזרי פרחים ופינות תה מיוחדות הוכנו לאורח, ומגוון פירות יבשים וירקות אורגניים המתאימים לאורח חיו אותו הוא מתרגל כבודהיסט.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מתי הולכים לכותל? גיר בג'רוזלם/מערכת וואלה, צילום מסך

גיר הגיע לארץ לצורך צילומים לסרטו החדש והחמישי של סידר "אופנהיימר", אחד מהבמאים הישראלים המוכרים והמצליחים שאחראי על סרטים כמו "בופור" ו"הערת שוליים" שהיו מועמדים לפרס הסרט הזר בטקס האוסקר.



גיר יגלם את התפקיד הראשי, ולצדו ישחקו שורה של שחקנים ישראלים כמו ליאור אשכנזי, טלי שרון ודוב'לה גליקמן יחד עם שחקנים זרים כמו שרלוט גינזבורג, סטיב בושמי, האנק אזריה ועוד.







וואלה! סלבס מתחמקת מצלמים רק כשהיא צריכה לשירותים.


רכל על הביקור של ריצ'רד גיר בישראל בפייסבוק

ריצ'ארד גיר. ניסים יצחק,
לאן אתה בורח?!/ניסים יצחק
ריצ'ארד גיר. ניסים יצחק,
טוב, תקנה לנו חוט אדום/ניסים יצחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully