וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה לוי ושלומית מלכה בחופשה רומנטית ראשונה

30.3.2015 / 0:24

אחרי שהבינו שנועדו האחד לשנייה, לוי המסוקס והחברה השווה שלו שלומית מלכה, מהדקים את ההקשר וטסים לחופשה משותפת. היעד: אירופה. הזמן: חג הפסח. רוצים לדעת את כל הפרטים? וואלה! סלבס מתחממת

יהודה לוי, שלומית מלכה. ראובן שניידר
שלום, אנחנו נוסעים. שלומית מלכה ויהודה לוי/ראובן שניידר

אז שמועות לחוד ומציאות לחוד: בזמן שנשמות טובות מיהרו להספיד את היחסים הדביקים של יהודה לוי ושלומית מלכה - השניים מוכיחים לכולם שהאהבה ביניהם חזקה מאי פעם, כשהם אורזים את המזוודות וטסים לחופשה רומנטית ראשונה משותפת.

אחרי שקראתם כאן לראשונה על הזוגיות החדשה של לוי ומלכה, עכשיו וואלה! סלבס שמחה לבשר לכם שהשניים החליטו להגביר הילוך/ לעלות שלב/ לחמם מנועים ולצאת ביחד לחופשה רומנטית ראשונה.


רוצים עוד רכילות?
שי ושני חושפים: מה היו עושים עם המיליון?
מזל טוב: נועה תשבי בהריון ראשון

שלומית מלכה, יהודה לוי. ניר פקין
ארזתם לבד?/ניר פקין

אם פינטזתם על כך שיהודה יעשה לכם 'אליהו הנביא', יפתיע אתכם בערב החג ויתיישב לפתע בכסא הפנוי, אתם יכולים להמשיך לפנטז, כי את החג שלו יעביר האיש החשוב מאוד, ביחד עם האישה החשובה בחייו בעיר הבירה הבריטית - לונדון.

מקורבים לשניים ידעו לספר, כי לוי ומלכה החליטו שחג הפסח הוא הזמן המושלם לארוז כמה חפצים אישיים ולטוס לחופשה מפנקת בעיר של המלכה אליזבת'. מי יודע אולי הם גם יקפצו לאיזה כוס תה עם חלב בחצר המלכה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
יהודה לוי, שלומית מלכה. ניר פקין
אולי נצטרף?/ניר פקין

כזכור, יהודה, שמאז הפרידה מנינט לא אחז בחברה רצינית ושלומית, שנפרדה מעומר דרור, הכירו לפני כחודש וחצי, לאחר שלוי חיזר אחרי מלכה ולבסוף היא נענתה לחיזוריו. השניים, שהכירו דרך חברים משותפים מסרבים להיפרד האחד מהשנייה ומנהלים זוגיות דביקה במיוחד, שכוללת לא מעט תמונות פוטוגניות שלהם ביחד.

וואלה! סלבס לקחה את החבר שלה לחופשה רומנטית בסחנה.


מה דעתכם על הזוג המלכותי? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully