וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן בוי: נדב גדג' יופיע במסיבת גייז

וואלה! סלבס

29.3.2015 / 0:14

רגע לפני שיחתים דרכון וינסה את מזלו על במת האירוויזיון - "הכוכב הבא", נדב גדג', יופיע בפעם הראשונה עם השיר "גולדן בוי" במסיבת גייז ענקית בתל אביב. יא חביבי. וואלה! סלבס גולדן שאוור

נדב גדג' קליפ אירוויזיון. רפי דלויה
גולדן בוי! נדב גדג'/רפי דלויה

בדרך לאירוויזיון עוצרים במסיבת גייז? רגע לפני שיארוז את המזוודות ויגיע לאוסטריה, שם ישתתף בחצי הגמר של האירווזיון, "הכוכב הבא" נדב גדג', יעלה על במה מקומית ולא פחות חשובה וצבעונית.

גדג' בן ה-16, יכנס לנעליים של זמרים גדולים וותיקים כמו מרגול, אייל גולן ושרית חדד, כשיככב מול הבליינים במסיבה מיוחדת. הזמן: רגע אחרי ליל הסדר, כאשר המסיבות הגאות "אריסה" ו"דרעק" יתאחדו לכבוד חג החירות למסיבת ענק משותפת בצבעי דגל הגאווה, שהיא דרך מצוינת להוריד את הקיינדעלך. בנענוע הישבן כמובן.


רוצים עוד חדשות חמות?
מלתעות: לירן כוהנר צוללת בפעם הראשונה בחייה
בר רפאלי מזיעה וכובשת את דרום אמריקה

האזנתם כבר ל"גולדן בוי"? תלחצו פליי

מיד אחרי שתסיימו להשתכר מיין בארבע כוסות ותקבלו עצירות מהמצות שתאכלו אצל הדודה, שני הליינים הכי מרימים ירימו הפקת ענק - שבשיאה יעלה למופע פריצה "הכוכב הבא" הצעיר. גדג', יבצע את הלהיט שנבחר לייצג את ישראל באירווזיון "גולדן בוי". זאת, בפעם הראשונה אי פעם מול קהל חי (וחם) במועדון "האומן 17" שבתל אביב.

אגב, לצופים צפויה הפתעה מיוחדת, כי מי שיארח את גדג' על הבמה הוא לא אחר מאשר כוכב "המירוץ למיליון", אוריאל יקותיאל - הפנים והשפם של ליין האריסה, שהפך בחודשים האחרונים לבן בית בכל סלון בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אוריאל יקותיאל. ניר פקין, אביב חופי,
אוריאל יוקתיאל. גם הוא על הבמה כמובן!/ניר פקין, אביב חופי

תחרות האירווזיון תתקיים השנה בפעם ה-60 בעיר וינה, כאשר גדג' יופיע בחצי גמר השני של התחרות, שיתקיים ב-21 במאי. מי שחתום על השיר, הוא חבר ותיק של ליין ה"אריסה"
, היוצר דורון מדלי, שחתום על עשרות להיטים בינהם "תל אביב" של עומר אדם, "פה זה לא אירופה" של מרגול ו"עמליה" של ליאור נרקיס שיצאו במסגרת המסיבות. קולולולו.


וואלה! סלבס מחפשת עבד למשחק תפקידים של משה ופרעה.


רכלו על ההופעה של כוכב האירוויזיון בפייסבוק

נדב גדג. רונן אקרמן,
בדרך לוינה. איזה מגה! גדג'/רונן אקרמן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיס אנד לאב! אוריאל יקותיאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully