וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איך מיכל אמדורסקי קראה לבתה!

25.3.2015 / 11:21

לשלל השמות המקוריים של ילדי הביצה, עכשיו אפשר להוסיף עוד אחד - של בתם של מיכל אמדורסקי וג'פרי ישי. אז רוצים לדעת איך קוראים לתינוקת המתוקה? שימו לב. וואלה! סלבס בית ספר למוזיקה

מיכל אמדורסקי. אביב חופי
אז מה השם? מיכל אמדורסקי הריונית/אביב חופי

לא פעם אתם שומעים על מפורסמים שהחליטו להעניק לילדיהם שמות מיוחדים. החל מאמיליה של נינט טייב, דרך נורי של יובל שרף ועד ליאן של אייל גולן. עכשיו לרשימה האקסוליבית מצטרף שם נוסף. הפעם, של הבת של מיכל אמדורסקי וג'פרי ישי.

אחרי התלבטויות רבות וחיפוש אחר השם המושלם, החליטה אמדורסקי להעניק לבתה השלישית שם מיוחד שמתחבר אליה ולאהבה העצומה שלה לעולם המוזיקלי שלה. אז איך קוראים לבת הקטנה?


רוצים עוד רכילות?
הולי שיט! קים קרדשיאן וקניה ווסט בדרך לישראל?
כובש: הפרויקט הקולנועי של עמוס תמם

מיכל אמדורסקי. ניר פקין
שיהיה במזל! אמדורסקי עם ג'פרי ישי/ניר פקין

רגע לפני שהם משתחררים מבית החולים ולוקחים את הבת הקטנה הביתה, סיפרו הבוקר (ד') מיכל וג'פרי למקורביהם, כי השם הנבחר לפעוטה הוא ארייה (Aria). מה הפירוש של השם המיוחד, אתם שואלים? אז מתברר שהשם הנבחר הוא בעצם מונח מוזיקלי ופירושו קטע של סולו מתוך אופרה. באיטלקית, פירוש המילה הוא: שיר. מי אמר בית ספר למוזיקה ולא קיבל?

מאז ערב ראש השנה, אז חשפו את העובדה המרגשת כי הם מצפים לילד יחד - אמדורסקי וישי לא עצרו והמשיכו להגיע יחד לאירועים נוצצים ואף נתפסו כשהם מאוהבים מתמיד בתמונות פפראצי. כעת, תשעה חודשים של הריון הסתיימו כשאמדורסקי חשה בצירים והובהלה לבית היולדות בבית החולים "איכילוב", שם אחרי סשן נשיפות ודחיפות, הביאה את הילדה השישית (!) למשפחה.


וואלה! סלבס רצתה לקרוא לבת של עמבה, על שם הרוטב הצהוב שאתם שמים בפלאפל.


רכלו על השם המיוחד של בייבי מיכל אמדורסקי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully