וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: מי פיצחה את הסוד של עוז זהבי?

26.3.2015 / 20:05

מהחתונה השנייה של אור גרוסמן, דרך ההצעה המפתה שקיבלה נינט טייב והניתוח הקשה של אנג'לינה ג'ולי ועד לתמונות הלוהטות של בוז'י והחברה החדשה של עוז זהבי - כל הסיפורים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

יח"צ - חד פעמי

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המצעד פותחת ידיעה משמחת, על אחת שהתחתנה, התגרשה אחרי כשישה חודשים ושוב התחתנה. אחרי מספר חודשים! רק שהפעם, יש גם בטן הריונית. נשמע כמו טלנובלה? טוב נו, בכל זאת מדובר בביצה המקומית וכל זה עבר על הגברת אור גרוסמן בשנה האחרונה: הדוגמנית הישראלית, שרק לפני מספר חודשים התגרשה מבעלה לני שפורן, מצאה נחמה בזרועותיו של איש העסקים הבריטי ג'יימי דיינר, שכרע ברך והציע לה נישואים אחרי מספרי חודשים היכרות בודדים. שלא לדבר על זה שההצעה קרתה במקביל להצעה של הגרוש שלה לחברה החדשה שלו, אה כן, ויש גם הריון. הצלחתם לעקוב? לא נורא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פעם שלישית גלידה. אור גרוסמן והבעל/מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת לעוד מישהי שחוותה כמה טלטלות בחיי הזוגיות שלה, אלא שעכשיו היא מעדיפה את המשפחה על פני הצעה מפתה מזמר בינלאומי במיוחד. תארו לכם שהייתם מקבלים הצעה מאחד הזמרים השווים בתעשיית המוזיקה הבינלאומית, נגיד שקוראים לו רובי וויליאמס, ונגיד שאותה הצעה היתה כוללת טסיה לספרד לראות את המופע שלו במיקום הכי שווה באולם. מה הייתם אומרים? ברור שכן!

את נינט טייב ההצעה הזו לא ממש ריגשה והיא החליטה לוותר. למה? נו באמת, עכשיו היא מככבת בתפקיד חייה - אמא לאמיליה שרה טייב מזרחי. אז עם כל הכבוד לוויליאמס, היא לא מתכוונת לעזוב את הבייבי, מה שכן היא הסכימה זה לארוחת ערב עם אותו רובי בערב שישי, כשהזמר יגיע להופיע בארץ.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מעוניינת! נינט טייב ורובי וויליאמס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום השלישי מגיעה מישהי שכבר יודעת מה זה לטפל בילדים ומתי להיעזר במטפלות, רק שהפעם הבשורות שקיבלה הן לא ממש טובות. אפשר להכתיר באופן רשמי את אנג'לינה ג'ולי כסלב הכי אמיץ בתעשיית הבידור. בכל זאת, לא בכל יום כוכבת בסדר גודל כזה, יוצאת לתקשורת ומספרת על כריתת השדיים שעברה, ושנתיים לאחר מכן על כריתת החצוצרות והשחלות. הכל כמובן, בגלל המחלה הארורה. אז אנג'י מתוקה שלנו, קבלי צל"ש.

אנג'לינה ג'ולי לובשת ורסצ'ה בטקס פרסי בחירת המבקרים, לוס אנג'לס, 15 ינואר 2015. Michael Buckner, GettyImages
אמיצה! אנג'לינה ג'ולי/GettyImages, Michael Buckner

כעת לחדשות טובות ורטובות, הפעם בכיוון קצת יותר פוליטי, אחרי הכל מתי בפעם האחרונה ראיתם מועמד לראשות הממשלה לוהט במגבת אחרי סשן בריכות? בוז'י, בוז'י אם רק התמונות הלוהטות האלו היו מתפרסמות יומיים לפני הבחירות, יש מצב שהיית יכול לזכות בעוד מנדט או שניים. מי לא רוצה לראות את ראש הממשלה שלו רטוב ולוהט במגבת אחרי סשן של בריכות, ביום פינוק עם אשתו ההורסת? תודו, שהוא היה מקבל את הקול שלכם ללא כל ספק. בינתיים, נותר לכן רק לרייר על התמונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוהט!/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום הראשון נמצאת עוד בחורה שמגיע לה שאפו רציני! מה זה שאפו, צל"ש, פלוס יקירת הציבור, פלוס פרס על מפעל חיים. למה? תכירו את נעמה נחום. מי זו? נעמה היא הבחורה שהצליחה איפה שהרבה לפניה כשלו ובגדול! היא זו שהצליחה לכבוש את אחד הלבבות היותר סוררים בתעשיית הבידור. או במילים אחרות: נעמה נחום היא החברה החדשה והדי רצינית של עוז זהבי. עכשיו אתם חייבים להסכים שהיא חייבת לקבל איזה פרס על משהו. כל דבר!


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצליחה! עוז זהבי ונעמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully