וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט טייב מסרבת להצעה המפתה של רובי וויליאמס

24.3.2015 / 11:33

המאמא קיבלה הצעה מפתה במיוחד מהפופסטאר הבריטי, שעל הבמה שלו היא תופיע בקרוב בתל אביב - אך נאלצה לסרב לרובי וויליאמס. זה בסדר, נינט הסכימה לבלות איתו זמן איכות. רגע, מה? וואלה! סלבס לא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך אמרת לא? נינט טייב ורובי וויליאמס/מערכת וואלה!, צילום מסך

דמיינו מצב שבו אחד הזמרים המפורסמים בעולם, נו, רובי וויליאמס, היה מציע לכם הצעה מפתה במיוחד. כזו שבמסגרתה הוא מטיס אתכם ליעד נחשק - האם הייתם מסרבים? ברור שלא!

אז זהו, שלזמרת נינט טייב, הדברים האלו לא ממש מזיזים והיא נאלצה לסרב לו. בכל זאת, עכשיו כשהיא אמא במשרה מלאה, יש לה דברים יותר חשובים על הראש.

טייב, שרק לאחרונה התבשרה שתזכה לכבוד להופיע בתל אביב לפני הזמר, בערב הופעתו בפארק הירקון בחודש מאי - קיבלה לאחרונה הזמנה מוויליאמס לעלות על מטוס ולהגיע לראות הופעה שלו בספרד. סתם, כי ממש רוצה שתחווה את הווייב של ההופעה, רגע לפני שהיא מחממת אותו.


רוצים עוד רכילות?
יהודה לוי ושלומית מלכה בבילוי לילי
אנה ארונוב נוסעת לחופשה ביעד אקזוטי
אנג'לינה ג'ולי: "עברתי ניתוח להסרת השחלות והחצוצרות"

נינט טייב. ניר פקין
יש לה דברים חשובים יותר. טייב/ניר פקין

אבל נראה שטייב, ממא במשרה מלאה, עסוקה בדברים קצת יותר חשובים. לכן נאלצה להגיד לפופסטאר ש"תודה, אבל לא תודה". גם אתם בהלם? לא נורא, יעבור לכם.

אם חשבתם שהזמר הבינלאומי ויתר לטייב אחרי הסירוב, אתם טועים, כי מיד לאחר מכן הגיעה מצידו הצעה לסעוד איתה את ארוחת ליל שישי בבית המלון בו ישהה בתל אביב. טוב, הפעם נינה המתוקה כבר לא יכלה לסרב. לכם רק נשאר לאכול את הלב.

וואלה! סלבס קיבלה הצעה מאבי ביטר להגיע למועדון הפלקה, אבל היא לא עברה סלקציה.


רכלו על נינט הסרבנית בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully