וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'לינה ג'ולי: "עברתי ניתוח להסרת השחלות והחצוצרות"

שירות וואלה! סלבס

24.3.2015 / 9:24

אחת השחקניות הנוצצות בעולם, סיפרה בטור אישי שכתבה כי לאחר שחוותה כריתת שד כפולה - לאחרונה עברה גם ניתוח להסרת השחלות. מה שאומר שכעת, ג'ולי כבר לא תוכל להיכנס להריון. וואלה! סלבס מצדיעה

רויטרס

אם יש משהו שכוכבים בעולם לא אוהבים לעשות הוא לחשוף את הקהל הרחב לחיים הפרטיים שלהם. רובם מעדיפים לשמור לעצמם דבר או שניים, בטח ובטח כשזה נוגע למצבם הרפואי. לכן, וואלה! סלבס מעריצה את האומץ של אנג'לינה ג'ולי, אולי אחת השחקניות היותר מוכרות שידע העולם.

כשנתיים לאחר שעברת כריתת שדיים, מפרסמת השבוע ג'ולי מאמר אישי בעיתון "ניו יורק טיימס" - תחת הכותרת "אנג'לינה ג'ולי פיט: יומנו של ניתוח". בטור, היא מספרת על ההחלטה לעבור את הניתוחים הקשים ואף חושפת כי בתקופה האחרונה עברה ניתוח להסרת השחלות הוחצוצרות מגופה.


עוד סיפורי סלבס:
פסגה: ג'ניפר אניסטון ואנג'לינה ג'ולי נפגשות ומתעלמות
גל גדות מגיבה לטענות על כך שהחזה שלה "קטן מדי"
מיכל אמדורסקי וג'פרי ישי הורים לבת

אנג'לינה ג'ולי לובשת ורסצ'ה בטקס פרסי בחירת המבקרים, לוס אנג'לס, 15 ינואר 2015. Michael Buckner, GettyImages
תהליך לא קל. אנג'לינה ג'ולי/GettyImages, Michael Buckner

בטור שהתפרסם, ג'ולי מספרת שהבדיקות הראו שאם לא תעבור את הכריתות הקשות, קיימים 87% שתחלה בסרטן השד וכ-50% שתחלה בסרטן השחלות. השחקנית האמיצה, גילתה כי לאחר כריתת השדיים, שקלה לעבור גם את כריתת השחלות והחצוצרות - אבל טלפון מהרופא שלה גרם לה לזרז את התהליך. זאת, לאחר שתוצאות של אחת מהבדיקות חזרה לא תקינה והצביעה על חשש להתפתחות המחלה.

אנג'לינה ג'ולי לובשת ורסצ'ה. GettyImages
"אין סיבה שלא אשאר לראות את הילדים שלי גדלים". ג'ולי/GettyImages

"אני מדמיינת לעצמי שהרגשתי מה שאלפי נשים הרגישו", כתבה גו'לי, "אמרתי לעצמי להישאר רגועה, להיות חזקה ושאין שום סיבה שלא אשאר בחיים לראות את הילדים שלי גדלים ולפגוש את הנכדים שלי", אמרה.

עם הבשורה המרה, התקשרה הכוכבת לבעלה בראד פיט, שהיה באותו הזמן במהלך מסע יחסי ציבור בינלאומי לסרטו החדש - מה שגרם לו לעזוב את הכל ולטוס חזרה הביתה, על מנת לתמוך באשתו. לשמחתם של השניים, לבסוף לא התגלה גידול סרטני ממאיר בגופה, אך ההוליוודית החליטה לעבור את הניתוח בכל זאת. "למזלי, עדיין היתה לי את האפשרות לעבור את הניתוח להסרת השחלות והחצוצרות", סיפרה אנג'י, "ובחרתי לעשות זאת".

נשואים!

בראד ואנג'לינה התחתנו בחשאי

לכתבה המלאה
בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
תמך בה לאורך כל הדרך. בראד פיט עם ג'ולי/GettyImages

לשחקנית ההוליוודית יש היסטוריה ארוכה וכואבת של המחלה החשוכה זאת לאחר שדודתה, אמה וסבתה נכנעו למחלה הקשה ומתו ממנה. עם זאת, ג'ולי בחרה שלא לכרות את הרחם, מאחר שההיסטוריה של משפחתה לא מצביעה על חשש לגידול סרטני באזור.

"יש יותר מדרך אחרת להתמודד עם בעיות רפואיות", כתבה ג'ולי, "הדבר החשוב ביותר הוא ללמוד את כל האופציות ולבחור את זו שהכי מתאימה לך באופן אישי", אמרה. עוד הוסיפה, "אני יודעת שהילדים שלי לעולם לא יגידו 'אמא שלנו מתה מסרטן השחלות".


וואלה! סלבס רוצה לשלוף את החצוצרות שלה ולהריע לאנג'לינה. היא פשוט מעריצה. זהו.


רכלו על המעשה האמיץ של אנג'לינה ג'ולי בפייסבוק

בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי. ספלאש
"הילדים שלי לא יגידו שאמא מתה מסרטן השחלות". משפחת פיט-ג'ולי/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully