וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת אחים? רוב קרדשיאן משווה את קים לפסיכופטית

שירות וואלה! סלבס

23.3.2015 / 14:59

מצד אחד מלכת הריאליטי טראש ואחת הנשים המפורסמות בעולם. מצד שני, אחיה הקטן שבחר להיעלם מעין הציבור ואפילו הבריז מהחתונה שלה. עכשיו, רוב קרדשיאן צוחק על קים בפומבי. וואלה! סלבס כבשה שחורה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחים, סיפור אהבה. רוב קרדשיאן VS קים קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

קים, קלואי, קורטני, קריס, קנדל, קיילי. משפחת קרדשיאן כולל כל כך הרבה נפשות מטורללות, שכבר קשה לעקוב אחרי עלילות הריאליטי טראש שלהן. אבל יש חבר אחד במשפחה האמריקנית המפורסמת שהצליח לתפוס מרחק מהמצלמות בשנים האחרונות - רוב קרדשיאן, זה ששיתף פעולה עם החגיגה המשפחתית, אבל ברגע שנגבה ממנו מחיר התהילה (והוא החל לעלות במשקל באופן בלתי נשלט), החליט לבצע תרגיל העלמות וברח מכל תיעוד על המסך או על דפי הצהובונים.

כבשה שחורה במשפחה של כבשים רודפות פלאשים? מתברר שכן. קרדשיאן ג'וניור לא רק החליט ברגע האחרון שלא להגיע לחתונה של אחותו, קים קרדשיאן, שנערכה בשנה שעברה באיטליה (מה שציער לא רק את קניה ווסט, אלא גם את שאר האחים) - אלא החליט לפתוח פה גדול על אחותו המגה מפורסמת, מול כל העולם ושילב גם ספוילר עצבני שקשור לסדרה "נעלמת". שוקינג, אך אל תמשיכו לקרוא אם אתם נמנים על צופי הסדרה.


עוד סיפורי סלבס:
מדונה עוקצת את ביונסה, בגלל הנשיא אובמה!
כוכבת סרבית: "קים קרדשיאן גונבת את הזהות שלי"
גל גדות מגיבה לטענות על כך שהחזה שלה "קטן מדי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ובכן, לא מראה נעים. התמונה של "קים" שפרסם רוב קרדשיאן ברשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני ימים ספורים קים קרדשיאן לברך את אחיה במזל טוב פומבי, כשפרסמה תמונה נוסטלגית ומחמיאה עם ברכה חמה. רוב לא הגיב, עד שאתמול (א'), אחרי חודשים ארוכים של שתיקה רועמת מול העולם, החליט הגבר של משפחת הריאליטי לפרסם תמונה אחת ויחידה בחשבון האינסטגרם הרשמי(!) שלו, כזו שהאירה את אחותו קימי באור מביך בהחלט. בצילום, של הדמות הראשית בסדרה "נעלמת" כשכולה מכוסה דם. כן, זה הספוילר - מתברר שכאשר המצלמות לא בסביביה, רוב חושב שקים קרדשיאן מתנהגת כמו הדמות הפסיכופתית שרצחה את האקס שלה על המסך. ביץ', היא אולי דיווה, אבל דיווה משוגעת!

אל התמונה המפתיעה (ואלימה, ללא ספק), צירף רוברט את הכיתוב "זו היא אחותי קים. הכלבה מנעלמת", רק כדי לא להשאיר מקום לספקות בנוגע למה שהוא חושב על אחת מכוכבות הטראש הגדולות בעולם - זו שבמקרה (או שהכי לא) גדלה איתו. רגע אחרי, הפסיק לעקוב אחרי כל חברי משפחתו באינסטגרם, אבל שעות ספורות אחר כך חזר לעקוב אחרי התמונות של אמו ואחיותיו ברשת החברתית. רגע, אתה בטוח שהיא הפסיכו?


וואלה! סלבס תמיד נחשבה לכבשה שחורה, אבל בעיקר בגלל שתמיד סירבה להתרחץ.


רכלו על האחים לבית קרדשיאן בפייסבוק

פלאשינג

קים קרדשיאן דוקרת, בחולצה שקופה

לכתבה המלאה
רוב קרדשיאן, קים קרדשיאן. Frederick M. Brown, GettyImages
בזמנים טובים יותר. רוב וקים קרדשיאן/GettyImages, Frederick M. Brown
רוב קרדשיאן. ספלאש
וזו כבר מהשנים האחרונות. רוב קרדשיאן/ספלאש
קים קרדשיאן. ספלאש
וזו כבר אחותו המגה מפורסמת. קים קרדשיאן/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully