וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות מגיבה לטענות על כך שהחזה שלה "קטן מדי"!

וואלה! סלבס

23.3.2015 / 11:52

וונדר וומן זקוקה ל'חזיית פלא'? מעריצי הקומיקס בעולם טענו שהכוכבת רזה ושטוחה מכדי לגלם את הדמות בהפקה ההוליוודית, אבל לגדות הישראלית היתה תשובה משעשעת לקהל. וואלה! סלבס דאבל די

גל גדות. ניר פקין
איפה, איפה, איפה החזה? גל גדות/ניר פקין

אשת הפלא הישראלית, גל גדות, זקוקה לחזיית פלא לצורך הצילומים לסרט ההוליוודי "באטמן נגד סופרמן"? מעריצי הקומיקס, שעליו מתבססת הדמות בסרט בו תככב גדות בתור "וונדר וומן", טענו כי לא יכולות המשחק הן אלו שמפריעות להן, אלא דווקא המשקל של הכוכבת, שלטענתן, צריכה לעלות קילו, שניים, או עשרה כדי שהגזרה שלה תתאים לבגד הצמוד של הדמות עם הגירל פאוור.

אז גדות דקיקה מדי, החזה שלה שטוח ואין לה את הנתונים הפיזיים בכדי להופיע לצד השחקנים בן ("באטמן") אפלק והנרי ("סופרמן") קאביל השרירנים, שעברו סשן חיטובים אף הם לצורך התפקידים על המסך? תלוי את מי שואלים, כי לשחקנית/ דוגמנית/ לוהטת יש מה לומר בנדון. כלומר, ברגע שהפסיקה לצחוק מהביקורת המרושעת שהופנתה כלפיה.


עוד סיפורי סלבס:
גל גדות מפרגנות לחבר טוב, עם מחשוף עמוק במיוחד!
עוז זהבי מציג: בת זוג חדשה ואנונימית
אור גרוסמן נשואה בפעם השנייה

גל גדות. Tim P. Whitby, GettyImages
הנה הוא! גדות משוויצה בפרונט/GettyImages, Tim P. Whitby

גדות התראיינה ל"Robot Underdog" הגיקי, שבו סיפרה על המתקפות האישיות נגדה, שהחלו ברגע שבעולם גילה כי לוהקה לתפקיד. "אמרו שאני רזה כמו שלד, שהציצי שלי קטנטן... סיפרו שהראש שלי גדול מדי ושהגוף שלי נראה כמו מקל מטאטא", אמרה גדות בראיון, "אבל אני יכולה לעמוד בכך, אלה סתם דיבורים ריקים", הסבירה.

"אני מבינה שמה שבחרתי לעשות בחיים אומר שאני חשופה לציבור, החשיפה הזו אומרת גם לחיות תחת אש של ביקורת", כזו שבעבר היתה נפגעת ממנה, אבל היום בעיקר צוחקת על המגיבים הרעים. "נבחרתי לגלם את אחת מדמויות הנשים המחזקות ומעצימות ביותר אי פעם - 'וונדר וומן'. אני מתכוונת לכבוש את התפקיד וליהנות מכל רגע". בהמשך הראיון, גילתה גדות שהבמאי האמריקני, זאק סניידר, טען שיש לה "דרך קסומה" להתכונן לתפקיד חייה, ובגללה היא מושלמת לג'וב ההוליוודי.

וואלה! סלבס אוהבת את הגברים שלה עם חזה גדול. בודהה שיק.


רכלו על החזה של של וונדר וומן בפייסבוק

חסקה!

גל גדות חותרת בביקיני קטן

לכתבה המלאה
גל גדות. נועם מושקוביץ
גברת עם חזון. גל גדות/נועם מושקוביץ
  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully