וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על אדם לוין

שירות וואלה! סלבס

20.3.2015 / 2:06

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרגיש נוח בעירום. אדם לוין במגזין OUT/מערכת וואלה!, צילום מסך

# אדם לוין נולד לפני 35 שנה בלוס אנג'לס, קליפורניה לפרד לוין ופטסי נח. אביו פרד, יהודי ואילו אמו פטסי יהודיה רק מצד אביה. לוין חונך כיהודי ומגדיר את עצמו כיהודי, על אף שאינו יהודי על פי ההלכה. בילדותו, היה לוין ילד ביישן וחסר ביטחון אבל התנחם בשני חבריו אותם הכיר בגן, השחקנים ג'ייסון סיגל וג'ייק ג'ילנהול.

# מסתבר שהביישנות עברה ללוין מאוד מהר, כך שאת הנשיקה הראשונה שלו חווה בגיל 11, "קראו לה קייטי, היא שאלה אותי אם אני רוצה ללכת איתה לטיול אחרי ארוחת ערב, היא יזמה את הנשיקה, בהתחלה נלחצתי אבל זה היה מדהים", אמר בראיון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה אפשר להרשם לתפקיד דוגמני ידיים? אדם לוין/מערכת וואלה!, צילום מסך

# לפני שהופיע בסדרה "סיפור אימה אמריקאי" והפך להיות שופט מן המניין ב"דה וויס", לוין עשה את הופעת האורח הראשונה שלו בטלוויזיה בסדרה "בברלי הילס 90201" בשנת 1997, אז הופיע עם ההרכב הראשון שלו.

# לא סתם לוין נחשב לאחד הגברים הסקסים בעולם, שמו נקשר בעבר לכמה מהנשים הנחשקות בעולם כמו קמרון דיאז, ג'סיקה סימפסון, מריה שראפובה ולינדזי לוהאן. לאקסית המיתולוגית שלו קוראים ג'יין (על שמה נקראה אלבומה הראשון של הלהקה "שירים על ג'יין"). ביוני 2012, החל לצאת עם דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט בהאטי פרינסלו, ביולי 2013 התארסו וביולי 2014 נישאו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

# ללוין יש אח בשם מייקל שהוא הומו מוצהר, לוין מאז הפך להיות אחד מהדוברים והתומכים של הקהילה הגאה בארצות הברית ופועל למען זכויות הקהילה הלהטבית ונישואים חד מיניים.

אדם לוין. אינסטגרם, צילום מסך
אדם ואשתו בהאטי/צילום מסך, אינסטגרם
אדם לוין. GettyImages
אין כמו גבר עם קעקועים. אדם לוין/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד אחת ודי. אדם לוין/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אדם לוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully