וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: כוכבי "המירוץ למיליון" במשימת חייהם

19.3.2015 / 18:54

ממי קים קרדשיאן גונבת את הלוק שלה, מה עשתה נטלי פורטמן בארץ ישראל ומי כתב החדשות שיצא מהארון? כל הסיפורים הלוהטים של השבוע + ריב מתוקשר בשידור חי. וואלה! סלבס רושמת

וואלה! מזל טוב

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את המצעד פותח אייטם הזוי על מלכת טראש, שכביכול גנבה את הלוק הטראשי שלה מגברת טראש אחרת, שעכשיו פותחת את הפה על מיס ריאליטי טראש ואומרת שהיא בעצם חיקוי עלוב וטראשי שלה - ככה זה כשכוכבת סרבית בשם ילנה קרלושקה, טוענת שקים קרדשיאן גונבת לה את הלוק ואף מעלה בחשבון האינטסגרם שלה הוכחות חותכות לטענה.

ילנה קרלושקה. אינסטגרם, צילום מסך
ביטצ' סטול מי לוק! קים קרדשיאן והסרבית/צילום מסך, אינסטגרם

כעת אל עוד הוליוודית, רק שהפעם מדובר באחת הרבה יותר איכותית. טוב נו, בכל זאת היא ישראלית. למרות שנדמה לכולם שנטלי הרשלג, (נו פורטמן, אבל תנו להיות קצת פרובנציאלים) אשכרה גרה בישראל, הבחורה היא הוליוודית בכל רמ"ח איבריה. זו אולי הסיבה שכשהיא מגיעה לביקור בישראל השמחה כפולה ומכפולת. הפעם, פורטמן הוסיפה גם פן אקטיביסטי לביקור כשהצטלמה עם סיכה של אירגון V15 שהוקם במטרה להחליף את השלטון בישראל. לא עבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
נטלי פורטמן. פייסבוק, צילום מסך
רוצה שינוי. רצתה. נטלי פורטמן/צילום מסך, פייסבוק

במקום השלישי נמצא הכסאח הכי מדובר בתקשורת בשבוע האחרון. אם חשבתם שהקרבות האמיתיים נמצאים בכנסת, כנראה שעוד לא ראיתם את הקרב בין ראש הממשלה למגישת תכנית הבוקר גלית גוטמן. רגע לפני הבחירות התראיין מר בנימין נתניהו בתכנית הבוקר של קשת - והודיע לגוטמן שהתפקיד שלו הוא לשמור עליה ועל הבנות שלה. גוטמן מצידה, הודתה לראש הממשלה בספק רצינות ספק זלזול, דבר שעורר את חמתו של ביבי, שלא פספס את ההזדמנות לעקוץ אותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיאו! גלית גוטמן וביבי נתניהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

קכע לפני השיא, הנה עוד מישהו שבטח לא ממש מרוצה מהתוצאות של הבחירות הנוכחיות, אחרי הכל עם גוש ימין כל כך חזק - יהיה לו די קשה לקבל זכויות כהומו גאה מן השורה. עוד ארון נפתח לו ועוד גיי יצא לאור בעוד כתבת שער. כן, גם מתן חודרוב הצטרף לטרנד של ההומואים שיוצאים מהארון בכתבות שער, כשראיון איתו מתפרסם בסוף השבוע הנוכחי ב"ידיעות אחרונות". חודורוב, שבמשך שנים העדיף שלא לדבר בציבור על הנטיות המיניות שלו, סיפר בראיון שידע שהוא הומו כבר בגיל 14, אבל לא היה לו נוח לדבר על זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היי סיסטר. מתן חודורוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

את המצעד הפוליטי משהו הזה חותמת ידיעה משמחת, בכל זאת לא בכל יום שני רצים למיליון רצים לחופה ונשבעים אמונים האחד לשנייה. אחרי שאכלו דגים חיים, קפצו מהרים, זרקו עוגות אחד על השנייה וצעדו בשיא הקור - גל אלמוג וליאל גלשטיין מ"המירוץ למיליון", החליטו שהם מוכנים לאתגר הכי קשה - חיי הנישואים, ורצו אל עבר החופה אל מול עיניהם של חברים קרובים ובני משפחה וכמובן חבריהם למירוץ.


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

גל וליאל. טרויה,
שיהיה במזל! גל וליאל/טרויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully