וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר של מיילי סיירוס בגד בה? "שוורצנגר הרוס בגלל השמועות"

שירות וואלה! סלבס

18.3.2015 / 10:50

תמונות מפוקפקות מחופשת האביב של שוורצנגר, בהן הוא צמוד באופן חשוד לבחורה שאינה מיילי סיירוס, דלפו לתקשורת. הוא מכחיש שבגד בה, אבל מה היה לזמרת לומר? וואלה! סלבס חשודה

פטריק שוורצנגר מיילי סיירוס. מייל און ליין, צילום מסך
זמנים טובים. מיילי סיירוס עם פטריק שוורצנגר/צילום מסך, מייל און ליין

רבותי, ההיסטוריה חוזרת: אחרי שכותרות העיתונים דיברו כבר על חתונה - ייתכן מאוד שהחבר המיוחס של מיילי סיירוס נתפס כשהוא בוגד בה, מה שמוסיף לה את התואר "נסיכת פופ מושפלת, כולל הלשון בחוץ". בפעם השנייה!

הצהובונים בעולם פרסמו בימים האחרונים כמה תמונות חשודות של פטריק שוורצנגר, "בן של" והבויפרנד החתיך של סיירוס בחמשת החודשים האחרונים, בהן הוא צמוד לבחורה שכלל לא מזכירה את הזמרת. האם שילוב של הורמונים משתוללים, אלכוהול ובגדי ים גרמו לחבר המיוחס של מיילי לשלוח ידיים (או אפילו יותר מזה), במהלך חופשת האביב שלו? ובכן, מדובר בדרמה נוספת בחייה של ההיא שדהרה על כדור הרס.


עוד סיפורי סלבס:
אח של מיילי סיירוס והבת של שוורנצגר ביחד?
קרן פלס ונועם טור חוזרים לחופשה בה התאהבו
זוג חברים קרובים: ציון ברוך ועמוס תמם בבילוי צמוד

פטריק שוורצנגר. nydailynews.com, צילום מסך
התמונה המפלילה. שוורצנגר ג'וניור עם עלמת חן שאינה סיירוס/צילום מסך, nydailynews.com
פטריק שוורצנגר. טוויטר, צילום מסך
מכחיש, מכחיש, מכחיש. שוורצנגר מצייץ/צילום מסך, טוויטר

רגע אחרי פרסום הפפראצי השערורייתי, שבו הצעיר בן ה-21 נראה מבלה עם חברי האחווה באוניברסיטה של קליפורניה שבה הוא לומד, תחת השמש של מקסיקו, שוורצנגר צייץ בפומבי את ההסבר המנומק שלו לדברים. "אלוהים, מדובר בבת הזוג של אחד החברים הכי טובים שלי", כתב בטוויטר ואז הוסיף "לעולם לא אעשה משהו נגד החברה שלי... יש בנות עם ידידים שהם גברים ויש בנים עם נשים שהן חברות". כן פטריק, בדיוק.

כעת, על פי הדיווחים ברחבי העולם, מקורבים לבנו של ארנולד שוורצנגר מספרים שהחופשה החמימה של הצעיר וחבריו הפכה ממתוקה לחמוצה במיוחד, "פטריק הרוס בגלל הדיווחים על בגידה במיילי, הוא פשוט שבור". ובכן, זה לא שהתמונות של שוורצנגר ג'וניור הולך איתה יד ביד או שותה אלכוהול מבטנה של ה"ידידה" עוזרות לו במיוחד.

מפרץ האהבה

מפרץ האהבה: מיילי סיירוס והחבר שוחים בעירום

לכתבה המלאה
מיילי סיירוס. ספלאש
בינתיים, מיילי סיירוס נראית רגועה. בערך/ספלאש

סיירוס, ששוהה בלוס אנג'לס, התייחסה לשמועות באופן הזוי בהחלט באמצעות אינסטגרם. הזמרת הפוחזת, כתבה אתמול (ג') סטטוס הזוי במיוחד אך משתפך על חברי אמת, "הדבר החשוב בעולם הוא חברים, אתה בוחר אותם מתוך מיליוני מיליארדים אבל הימים בחברתם ממש קצרים... אני שוכבת על הדשא מביטה בעננים (גיבוב בג'יבריש)... מוקירה תודה ומרגישה מבורכת. או שאני סתם מסוממת עכשיו". אה, ברור.

רגע אחר כך, נתפסה כשהיא יוצאת לבילוי במועדון אפלולי עם כמה מחבריה. למרות שלפי שעה, הסטטוס הרומנטי שלה לא ברור, "מיילי נראתה במצב רוח טוב במיוחד", מספר עד ראייה במקום. "אני חשבתי שהיא בילתה ועשתה חיים, אם באמת קרה משהו עם פטריק, לא היית יכול להבחין בגלל שהיא צחקה כל כך הרבה, אף פעם לא ראיתי מישהו צוחק כל כך בקול". או שהיא פשוט מסוממת, כן?

לא מדובר בפעם ראשונה עבור הכוכבת. ב-2013, נפרדה סיירוס מארוסה דאז, ליאם המסוורת'. מדורי מדורי הרכילות טענו כי סיירוס והמסוורת' הפרידו כוחות, לאחר שזה נצפה מבלה צמוד לכוכבת "מד מן", ג'נוארי ג'ונס.


וואלה! סלבס לא בוגדת. כלומר, אם אי פעם יהיה לה בן זוג. או בת זוג. או חבר עט? מישהו!


רכלו על השערורייה של החבר של מיילי בפייסבוק

שוורצנגר ג'וניור, ככה זה צריך להיות...

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כי בחופשה עם מיילי זה קורה טופלס!/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כי בחופשה עם מיילי מתעדים נשיקות!/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כי בחופשה עם מיילי משתעשעים במים!/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully