וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפורסמים החליטו: "רוצים שינוי!"

17.3.2015 / 2:03

רגע לפני שאתם הולכים לשלשל פתק בקלפי, אולי כדאי שתקשיבו מה יש למפורסמים המקומיים לומר על בחירות 2015. במי הם בוחרים ובעיקר למי הם לא מצביעים? שימו לב. וואלה! סלבס פתק לבן

צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

מתלבטים למי להצביע? עדיין לא בטוחים אם בוז'י, ביבי או לפיד הם הבחירה הנכונה? טוב שעצרתם כאן, כי לסלבס המקומיים יש כמה עצות לתת לכם בנושא. כמו למשל: למי לא להצביע.

בר רפאלי. שוקה כהן, רפי דלויה,
לכו להצביע!/שוקה כהן, רפי דלויה

רגע לפני שאתם משלשלים פתק בקלפי (כלומר, אתם לא מאלה שהחליטו לבלות את היום בים ולא לבחור. נו, באמת), וואלה! סלבס יצאה לבדוק עם המפורסמים למי הם הולכים להצביע? "אני עדיין מתלבטת", אמרה כוכבת "המירוץ למיליון", אלכסה דול. גם בן הזוג שלה, רז זלצרמן, עדיין לא הגיע להחלטה. לעומתם, רני רהב יודע גם יודע, אבל מודיע שזה עניין שלו. רק עינת שרוף לא התביישה להגיד את מה שכולם כבר יודעים - היא מצביעה לחבר הטוב יאיר לפיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רז זלצרמן, אלכסה דול. ראובן שניידר
למי אתם מצביעים? רז ואלכסה/ראובן שניידר

לעומת החשאיות לגבי המפלגה לה יצביעו, בכל הנוגע לשאלת "למי לא תצביעו" - למפורסמים לא היתה בעיה להשיב על כך. "אני לא מצביעה לביבי", הודיעה הדוגמנית שלומית מלכה. כמוה, גם הגברת דול, רוני מאנה ואישתו ג'ני צרווני הודיעו שהם "לא בוחרים ביבי". ומה עם הגברת בר רפאלי? בוא נאמר שחברי הכנסת של ש"ס לא יקבלו את הקול שלה.

שלומית מלכה. ניר פקין
לא ביבי! שלומית מלכה/ניר פקין

ובכל זאת, בגלל שאתם גולשים בוואלה! סלבס, אי אפשר בלי לשאול את השאלה המעניינת באמת: 'אם הממשלה היתה מורכבת ממפורסמים - מי היה ראש הממשלה?'. כאן התשובות היו מקוריות ביותר. "בר רפאלי" - ענו צ'רווני, ליאת אשורי ושרוף. ברבור, לעומתן, חושבת שדווקא מוטי רייף הוא זה שצריך להנהיג את המדינה. שיהיה בהצלחה.


וואלה! סלבס הולכת להצביע. עם הימאים, החיילים וכל מי שבא לו להצטרף. יהיה פאן.


לכו להצביע ואז רכלו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully