וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מדברת על הצעת הנישואים

16.3.2015 / 16:53

בטיימינג מושלם רגע לאחר הצעת הנישואים, עלתה הבוקר הטופמודל על המסלול בתצוגת האופנה של 'פקטורי 54' - לא לפני שבר רפאלי דיברה (בערך) על הצעת הנישואים. וואלה! סלבס מפשפשת

צילום: דייב שחר עריכה: מאיה בן ניסן

האם הוא כרע ברך? האם ההצעה נערכה על חוף הים או במסעדת יוקרה? האם הוא מילא את החדר בוורדים? נכון שגם אתם, ממש כמו וואלה! סלבס כמהים לדעת את כל התשובות לשאלות על הצעת הנישואים שהדוגמנית בר רפאלי, קיבלה מבן הזוג עדי עזרא?

אז זהו, שכנראה שתאלצו להמתין עוד קצת - כי לברבור אין כל כוונה לחשוף את הפרטים האינטימיים האלו, לפחות לא עכשיו - כך כשנשאלה מה מותר לשאול אותה על הצעת הנישואים, ענתה בלי להסס "כלום" והוסיפה, "אני מה זה לא בעניין של לדבר על זה".


רוצים עוד רכילות?
אהבה מנצחת: גל וליאל מ"המירוץ למיליון" התחתנו
רואים טוב? לאה שנירר ואליאנה תדהר מתפשטות
מיאו, חתולה: גלית גוטמן ובנימין נתניהו מתכסחים בשידור

בר רפאלי. שוקה כהן, רפי דלויה,
הורסת! בר רפאלי/שוקה כהן, רפי דלויה

הטופמודל הגיעה הבוקר לבית האופרה בתל אביב, שם פתחה את התצוגה של חברת האופנה "פקטורי 54" - כשצעדה על המסלול בבגד נועז במיוחד, שחשף תחתונים שחורים וסקסיים. רגע לפני שעלתה על המסלול, וואלה! סלבס החליטה לשאול אותה את השאלות המעניינות באמת. תשובות מעניינות - פחות.

"זה עדין חדש לי ונעים לי ואני כאילו, שאני אגמור להתרגש מזה בעצמי, אולי זה ייצא יותר נעים, כרגע אני אפילו לא יודעת מה להגיד", הסבירה רפאלי. ומה אמא ציפי אמרה? גם כאן רפאלי העדיפה שלא לענות ואמרה, "זה עוד שלי מאמי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בר רפאלי. שוקה כהן, רפי דלויה,
בקיץ הבא תלבשי לבן? בר רפאלי בתצוגה/שוקה כהן, רפי דלויה

אבל לא אחת כמו וואלה! סלבס תוותר לבלונדה בקלות, וכשהגיעו השאלות על התכנונים, הודיעה רפאלי כי "עוד אין! אין כלום, אני לא מסוגלת עדיין לתכנן כי זה חדש לי ואני שומרת את זה ככה עוד כמה שאפשר", ואז הוסיפה, "עוד חמישים שנה אני לא אזכור איך הרגשתי, אז כל עוד אני יכולה לשמור על ההתרגשות שלי - אני מנסה לעטוף אותה".

בר רפאלי, ציפי רפאלי. ניר פקין
הנה הטבעת. בר רפאלי/ניר פקין

כמובן, אי אפשר בלי שאלת השאלות: מה יהיה קודם למה - הריון או חתונה? או במילים אחרות, האם ברבור תצעד אל עבר החופה עם בטן הריונית ממש כמו חברותיה לתעשייה נינט טייב ומרינה קבישר? "אין לי תכנון כזה מאז שהייתי בת שש. מה שיהיה יהיה", צודקת.


וואלה! סלבס גם לא מוכנה לחשוף שום פרט על הצעת הנישואים. סתם כי היא עוד לא קרתה.


רכלו על בר רפאלי על המסלול בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully