וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה. אוריאל יקותיאל מתמודד בבחירות לכנסת

וואלה! סלבס

12.3.2015 / 11:20

רגע, המתמודד מ"המירוץ למיליון" החליט לוותר על עולם הזוהר ולעבור לעולם הפוליטיקה? איזה מפלגה הקים יקותיאל ומה מצע הבחירות (עם הביצים) שלה? התשובות בקליפ שצילם למסיבת הגייז "אריסה". וואלה! סלבס קלפי

יח"צ - חד פעמי

תשכחו מציפי לבני, עזבו אתכם מבנימין נתניהו ותפסיקו לקרוא את המצע הפורט של בוז'י הרצוג - יש לכם מנהיג/ה חדש/ה בעיר. קוראים לו (או לה) אוריאל יקותיאל, או בשם הבמה שלה - אוריאלה. כן, היא הכי מנהיגה עם ביצים.

יקותיאל, כוכב "המירוץ למיליון" שמשמש כבר לא מעט שנים כפנים של ליין מסיבות הגייז המזרחית "אריסה" - צולם השבוע לקליפ חדש, לקראת מסיבה ברוח הבחירות הקרבות, שתתקיים ביום שישי הקרוב במועדון "האומן 17", שבתל אביב.


רוצים עוד רכילות?
אורטל בן דיין מציגה: חבר אקטיביסט
ללא איפור! שרון סטון חושפת את הפנים האמיתיות

אוריאל יקותיאל. אריסה,
תבחרו בי! אוריאל יקותיאל ציוני/אריסה

במסגרת הקליפ, כוכב הריאליטי עם השפם, מגלם את הדמות 'אוריאלה' - מתמודדת חדשה בבחירות לכנסת הבאה, שמזמינה את הציבור הרחב להצביע למפלגה שלה - מפלגת הקרקסים. בין השאר, בתעמולת הבחירות נראה יקותיאל כשהוא מפריח יונים, מסתובב בשווקים השונים ולוחץ את ידי לעוברים והשבים, שמבטיחים להצביע למתמודד החדש.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אוריאל יקותיאל. אריסה,
מנהיגה עם ביצים!/אריסה

אם היה לכם עד עכשיו ספק למי להצביע, הרי שיקותיאל מציע משהו שעוד לא היה קיים בכנסת ישראל וזה - מנהיגה עם שפם ואיפור כבד, על נעלי עקב כמובן. בקליפ הצבעוני שביים עומר טובי, הסלוגן החוזר ונשנה (שנכתב על ידי המוזיקאי והיוצר המוכשר דורון מדלי), הוא שאוריאלה היא מנהיגה עם ביצים. הכי מקורי.


וואלה! סלבס מנהיגה שאוהבת ביצים. חומות. עם רסק עגבניות וסחוג תימני ירוק.


רכלו על תעמולת הבחירות של כוכב "המירוץ למיליון" בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully