וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: בר רפאלי מא(ע)ושרת

12.3.2015 / 16:50

האורגזמה המזויפת של פריס הילטון או הבלונד של קרדשיאן הם כלום לעומת הקמפיין החדש של וובה ואלה, המכות של נעמי קמפבל וכמובן הצעת הנישואים של בר רפאלי. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עריכה: מאיה בן ניסן בימוי: דובי קליין

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המקום החמישי תופסת אחת הבלונדיניות הכי טראשיות בעולם, שהחליטה להוכיח לכולם שהיא לא רק פרחה צעקנית אלא גם מגמרת עולמית. פריס הילטון, החליטה להרוס לעשרות בנות שבאו לחגוג מסיבת רווקות את החגיגה הגדולה, כשניסתה להדגים להן איך היא מזייפת אורגזמה. סורי פריס, אבל לסטלה המגמרת זה עבד יותר טוב.

פריס הילטון. אינסטגרם, צילום מסך
אז איך את מגמרת? פריס הילטון/צילום מסך, אינסטגרם

אגב בלונד, אז קבלו תיקון: פריס הילטון היא לא הבלונדה הכי טראשית בהוליווד, לפחות לא כרגע - ככה זה שמלכת הטראש הבלתי מעורערת, קים קרדשיאן, מחליטה לשפוך מי חמצן על כל השיער. במקום הרביעי נמצאת האישה שהתפשטה, כיכבה בסרטון סקס, נכנסה להריון, עשתה דיאטת כסאח, רבה עם ביונסה, רבה עם אמא שלה, שוב הצטלמה בעירום, ושוב, ושוב, ושוב, די! מה כבר נשאר? אה כן, לצבוע לבלונד.

אז קים קי החליטה שבשביל עוד כותרת היא חייבת לעשות משהו דרסטי וצבעה את השיער שלה, או לפחות מה שנשאר ממנו לבלונד. עכשיו רק נשאר לראות אם בלונדיניות באמת נהנות יותר?

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קים קרדשיאן. ספלאש
אוהבים את המראה החדש? קים קרדשיאן/ספלאש

למקום השלישי, עדיין עם כמה טראשיות הוליוודיות - כי מה לעשות הביצה הבינלאומית עמוסה בכאלה. אלא שהפעם הן הרחיקו לכת והלכו מכות באמצע מסיבה ועוד בגלל זמרת אחת מטורללת. מה קורה כשטופמודל מפורסמת, בעיקר בזכות המזג החם שלה והפתיל הקצר שלה, חושבת שדוגמנית סופר מפורסמת אחרת פתחה ג'ורה על חברה שלה שהיא במקרה זמרת סופר סופר מפורסמת? אתם מקבלים את ההצגה הכי טובה בעיר כשנעמי קמפבל מכסחת לקארה דלווין את הצורה וזו מושכת לה את הפאה, אבל לא מצליחה לנתק אותה מהראש בוראס שלה.

הכל בגלל מה? בגלל ריהאנה. כן, נעמי חשבה שקארה דיברה לא יפה לריהאנה והחליטה להראות לה מי המלכה של המסלול. אממה, קארה הבוצ'ה לא ממש ויתרה לה והחליטה להסביר לה שעם כל הכבוד - היא פאסה קומפוזה ושייכת בעיקר לווג של שנת 90'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז מי ניצחה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום השני, בחזרה לביצה המקומית, אבל עדיין עולם הטראש. הפעם עם צמד רצים למיליון שהחליטו לרוץ לשוקולד. אל תבהלו, לא מדובר בבחורה מהמטוס. למרות שזה יכול היה להיות משעשע. תן לה את השוקולד גרסת הריאליטי - ככה זה שוובה ואלה קוטפים את הקמפיין הראשון שלהם לחברת השוקולדים עלית ומצלמים פרסומת חדשה למארזי שוקולד לחג הפסח. אחרי שאלה התבכיינה שהיא לא מקבלת הצעות עבודה, עכשיו היא גם מככבת גם ככתבת שטח וגם בפרסומת חדשה. מה הצעד הבא? תכנית אירוח?

וובה ואלה. ניר פקין
תביא לה את השוקולד. וובה ואלה/ניר פקין

אל המקום הראשון מגיעה הידיעה הכי מסעירה של השנה האחרונה. המקום הראשון של כל המצעדים בשנה האחרונה, כי בכל זאת לא כל יום הישראלית הכי מפורסמת בעולם אומרת איי דו. תעצרו את הכל! תניחו את העטים! תשבו זקוף ותנשמו עמוק! אתם מוכנים לזה? קחו כוס מים ביד! אתם בטוחים שאתם מוכנים?! נשימה אחרונה - בר רפאלי מאורסת! כן, אתם קוראים טוב, הטופמודל ההורסת נסעה עד לאיים המלדיביים עם בן הזוג עדי עזרא, רק בשביל להגיד לו איי דו, אני מסכימה, כן,כן, ברור שכן, איך אפשר שלא?


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

בר רפאלי. הזמנים של ישראל,
איי דו חיים שלי! בר ועדי/הזמנים של ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully