וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת רפאלי מברכת את בר על אירוסיה

צילום: ניר פקין

8.3.2015 / 11:40

שמעתם על האירוסים הכי מדוברים במדינה, ראיתם מה יש לזוג המאושר להגיד (לא הרבה) - אז כעת הגיע הזמן לשלב הברכות המשפחתיות של אמה ואחיה של בר רפאלי. וואלה! סלבס מיוט

ניר פקין

לא שמעתם? לא ידעתם? כי בר רפאלי התארסה! את האמת, אין סיכוי שלא שמעתם את החדשות המרעישות של השנה על כך שהרווקה הלוהטת ביותר בישראל, בר רפאלי, החליפה סטטוס ל"מאורסת". זאת אחרי שבן הזוג, עדי עזרא, כרע ברך והציע לה נישואים בעת חופשה רומנטית. אחרי ששמעתם מה יש לרפאלי עצמה להגיד על זה (חיוך נבוך ושתיקה) הגיע הזמן לשמוע מה אומרים בני המשפחה על החדשות המשמחות.

רגע אחרי סיומה של החופשה הרומנטית שלהם, הזוג המאושר הגיע לחגוג עם אמא ציפי יום הולדת 60 במסעדה המשפחתית ביהוד. שם, חיכו להם צלמי הפפארצי וצוותי התקשורת הסקרנים שניסו לדלות כל מידע ופרט על האירוע המרגש.


סיקור מיוחד: בר רפאלי ועדי עזרא התארסו
בר רפאלי ועדי עזרא בחגיגה כפולה עם המשפחה
נחשפת! טבעת האירוסים של בר רפאלי נוצצת
היא מתחתנת! בר רפאלי מאורסת לעדי עזרא

בר רפאלי. ניר פקין
אז אין תגובה? בר רפאלי ועדי עזרא/ניר פקין

ראשונים להגיע היו אחיה למחצה של בר, ניל שאיחל למצלמה של וואלה! סלבס "רק בריאות, רק מזל טוב, רק אושר". אחריו הגיעו החברים הטובים של המשפחה, אחיה דור, שהשתחל לאירוע המשפחתי מהכניסה האחורית, כשהוא מסתפק בתגובה הקרה - "פחות", לאחר שוואלה! סלבס ביקשה ממנו לברך את אחותו.

מי שהצליחה למשוך את מרבית תשומת הלב (אחרי בר), היא כמובן כלת השמחה, ציפי, שהגיעה מלווה בבעלה, רפי ודי נדהמה מההמולה שחיכתה לה בכניסה. אחרי שהתעשתה וחייכה לכיוון הצלם איחלה לבתה ולארוסה הטרי "שיהיה להם הכי במזל בעולם". אמן!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בר רפאלי. ניר פקין
החיוך, בגלל כוס יין או מהטבעת ששוקלת 10 קילו על האצבע שלך?/ניר פקין

בתחילת לחגיגות, רפאלי ועזרא שמרו על זכות השתיקה ומיהרו להכנס לאירוע כדי לחגוג עם בני המשפחה, אבל וואלה! סלבס לא ויתרה ונשארה עד שיסתיימו החגיגות בניסיון לדלות תגובה אחרי שסעדו ושתו, כך אולי ירגישו יותר חופשיים לספר איך הציע וכמה עלתה הטבעת. עם זאת, גם ביציאה מהמקום הזוג המאורס שמר על ארשת פנים אטומה וחיוכים מאוהבים שפוזרו לכל עבר חוץ מלצלמים.


וואלה! סלבס חגגה את האירוסים של בר ועדי עם קרטון גלידה, במבה ומלא רגשות אשם.

בר רפאלי. ניר פקין
תתכונן, כפרה. זו רק ההתחלה/ניר פקין
בר רפאלי. ניר פקין
מאוהבים!/ניר פקין
בר רפאלי. ניר פקין
קיבלת את הנכס של המדינה!/ניר פקין
בר רפאלי. ניר פקין
תתנהג אליה יפה!/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully