וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי ועדי עזרא בחגיגה כפולה עם המשפחה

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

8.3.2015 / 0:01

רגע אחרי ההצעה שהפכה את בר רפאלי מרווקה לוהטת לארוסתו של עדי עזרא (כולל הצצה ראשונה לטבעת האירוסים הנוצצת) - הנה תיעוד של המאורסים הטריים שחגגו שני אירועים בחיקה החם של משפחת רפאלי. וואלה! סלבס חג

ניר פקין

אם הייתם עסוקים מדי בלחגוג את חג הפורים, שתיתם עדלאידע ואכלתם קצת יותר מדי אוזני המן במילוי פרג, בטח לא שמעתם או עיכלתם את העובדה שהרווקה הלוהטת ביותר בישראל - בר רפאלי פינתה את מקומה בשוק הפנויים-פנויות והפכה למאורסת טרייה. אז רגע אחרי שהחג נגמר מתחילות החגיגות האמיתיות שבקרוב יהפכו לבטח ליום חג רשמי: חגיגות האירוסים של רפאלי לעדי עזרא.

כזכור לכם, השבוע יצאו רפאלי ועזרא בשקט בשקט לחופשה רומנטית ביעד אקזוטי כפי שסיפרה לכם וואלה! סלבס, לאחר כמה ימים של בטן גב, שיזוף ומנוחה עזרא כרע ברך, שלף טבעת יהלום (בגודל של הטיטאניק לזכרו של ליאו) והציע לבר להיות אשתו, רפאלי אמרה כמובן "איי דו!" והערב החלו החגיגות באופן לא רשמי בכינוסה של משפחת רפאלי.


רוצים עוד חדשות חמות?
לחוצה? בר רפאלי מדגמנת מחשוף עמוק
נחשפת! טבעת האירוסים של בר רפאלי נוצצת
היא מתחתנת! בר רפאלי מאורסת לעדי עזרא
ההפתעה הענקית שבר רפאלי הכינה לעדי עזרא
חוזה את העתיד: בר רפאלי מדברת על חתונה, הריון וליאונרדו

בר רפאלי. ניר פקין
אני אוהבת שיש חניה ביהוד, בניגוד לתל אביב. בר רפאלי ועדי עזרא מגיעים/ניר פקין

הערב (ש') ציינה משפחת רפאלי יום הולדת שישים לאשה הראשונה במשפחה, כמובן ציפי רפאלי שאמונה מתחילת דרכה של בתה על הקריירה שלה ומחזיקה ביד רמה את המשפחה, החגיגות הפעם היו כפולות עם הגעתם של המאורסים הטריים מחופשתם הבוקר היישר לחיק המשפחה האוהבת שם חגגו, רקדו, שתתו ושמחו בשמחה הכפולה.

אם חשבתם על שהלוקיישן בו יחגגו המשפחה הראשונה את ההילולה תהיה בתל אביב או במגדל צמרת מסוים, הפעם נבחרה העיר יהוד שזכתה לקבל בשעריה את הדוגמנית יחד עם ארוסה ובני משפחתה, פלוס צוות תקשורת, צלמי פפארצי ואזרחים סקרנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בר רפאלי. ניר פקין
הבאת את המתנה לאמא?/ניר פקין

מי שהגיעו ראשונים אל המסעדה היו ניל, אחיה למחצה של בר שגם מנהל אותה ואחיה הקטן דור נטול בת הזוג הטרייה והיפה, השחקנית ליהי קורנובסקי, אחריה הגיעו שאר בני המשפחה כמו האח הקטן און וחבר המשפחה הקרוב, נדב שצר. מיד אחרי שהחבורה התמקמה הגיעו ציפי מלווה בבעלה רפי ובכך ניתן האות לפתיחה החגיגה הגדולה.

בר רפאלי. ניר פקין
נו, שלא נאחר לראשונות/ניר פקין

כבר משלב החנייה, הצלם האמיץ והרומנטי של וואלה! סלבס עקב אחרי בני הזוג המאורסים וניסה לקבל מהם תגובה ראשונה על החדשות המרעישות אך קיבל מבר תודה מבויש, והרבה חיוכים סמוקים ובעיקר בני זוג שמתרגלים כרגע לטייטל החדש והכה מחייב שלהם, לפחות וואלה! סלבס קיבלה הצצה ראשונה לטבעת האירוסין המסיבית של בני הזוג שהצליחה להאיר את יהוד ואיזור המרכז בזוהר שלה.


וואלה! סלבס מרעיבה את עצמה מהיום לקראת החתונה של בר ועדי. טוב, ממחר.

בר רפאלי. ניר פקין
אז בפורים הזה התחפשתם למאורסים?/ניר פקין
בר רפאלי. ניר פקין
צריך לשלם חנייה גם על הטבעת?/ניר פקין
בר רפאלי. ניר פקין
כל היום מזל"טים. כלת השמחה השנייה, ציפי רפאלי יחד עם בעלה רפי/ניר פקין
בר רפאלי. ניר פקין
עכשיו תורך לפצוח בקריירה בינלאומית. און רפאלי/ניר פקין
בר רפאלי. ניר פקין
אל תשכח לפנק בקינוח פלוס זיקוק פלוס מלצרית מזייפת "היום יום הולדת". ניל רפאלי/ניר פקין
בר רפאלי. ניר פקין
מתי נגיד להם שהכל היה תחפושת לפורים?/ניר פקין
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully