וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפת! טבעת האירוסים של בר רפאלי נוצצת

רגע אחרי שעיכלתם את הבשורה על כך שבר רפאלי נפרדה משוק הרווקות, קבלו את החלק הנוצץ בחגיגות האירוסים של הדוגמנית ועדי עזרא. שימו משקפי שמש - כי זה מסנוור. וואלה! סלבס בלינג רינג

ניר פקין

גם אתם עדיין לא נרגעים מהחדשות המסעירות על האירוסים של דוגמנית העל, בר רפאלי, לאיש העסקים הפרטי שלה, עדי עזרא? תנשמו עמוק כי חגיגות האירוסים וההכנות לחתונה הגדולה ביותר של הביצה המקומית מתחילות עכשיו. הפרט הראשון הוא, מן הסתם, טבעת האירוסים, שנחשפת בפעם הראשונה. נוצץ!

הערב (ש') הגיעה רפאלי לחגוג לאמה, ציפי רפאלי, את יום הולדתה ועל הדרך חשפה את טבעת היהלום שאותה העניק לה עזרא בעת החופשה הטרופית שלהם במהלך השבוע האחרון. כיאה לטופמודל ולכוכבת הגדולה ביותר של הביצה הישראלית, טבעת האירוסין היא בדיוק מה שוואלה! סלבס חלמה וחשבה שהיא. כלומר, ענקית, נוצצת, יוקרתית, כזו שמוציאה לכולם את העיניים! בלינג בלינג.


רוצים עוד חדשות חמות?
לחוצה? בר רפאלי מדגמנת מחשוף עמוק
היא מתחתנת! בר רפאלי מאורסת לעדי עזרא
ההפתעה הענקית שבר רפאלי הכינה לעדי עזרא
חוזה את העתיד: בר רפאלי מדברת על חתונה, הריון וליאונרדו

בר רפאלי. ניר פקין
לא צריך פלאש חבר'ה, הטבעת מחזירה אור! בר רפאלי ועדי עזרא/ניר פקין

עדיין לא ברור איך עזרא עבר את הבידוק הביטחוני עם היהלום הענק הזה בתוך המזוודה בדרך לחו"ל, ואיך לא קנסו אותו או תיחקרו אותו על המטען החורג שאותו החזיק בתיק האישי שלו. כמו הצעת הנישואין עצמה, גם הפרטים על הטבעת נשמרים כרגע (כרגע!) בסוד כמוס.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בר רפאלי. ניר פקין
יהלומים הם לנצח. הטבעת של בר רפאלי/ניר פקין

בורסת ההימורים על פרטי הטבעת (משקל, קארט ומחיר) נפתחה מעכשיו. וואלה! סלבס מהמרת שבביקור האחרון של השניים בניו יורק באמצע חודש פברואר, נפגש עזרא עם מעצבת התכשיטים המפורסמת וחברתה הטובה של ברבור, לוריין שוורץ (שאחראית גם על טבעת האירוסין שקניה ווסט העניק לקים קרדשיאן).

אז, במשך קצת יותר משבועיים, שמר אותה בקופסה סגורה. ברגע שהבין שכבד לו בכיס מהגודל של היהלום (ובבגד הים שלקח לחופשה אין כיסים) - החליט להפתיע (לא באמת) את רפאלי ולהציע לו להיות אשתו לעולמי עולמים וזו כמובן ענתה לו "כאילו דאאא!".


וואלה! סלבס קיבלה ליום ההולדת שלה טבעת בצל.

בר רפאלי. ניר פקין
יהלומים הם חבריה הטובים של האשה/ניר פקין
בר רפאלי. ניר פקין
שיין ברייט לייק דיימונד/ניר פקין
בר רפאלי. ניר פקין
העיקר שתפסת צבע כפרה. בר רפאלי חגיגית/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully