וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני פורים! כוכבי ארץ נהדרת מתחפשים לפוליטיקאים

6.3.2015 / 0:28

אז נכון, הם מתחפשים כל השנה לדמויות שונות ומשונות, אבל היי, מתי בפעם האחרונה ראיתם את תהליך האיפור שעוברים כוכבי 'ארץ נהדרת' על מנת להפוך לדמויות שהם מגלמים? כנסו ותהנו. וואלה! סלבס מסיכת פנים

יותם וקס

יש לא מעט אנשים בתעשיית הבידור שהמשפט "לא כל יום פורים" לא תקף לגביהם. כמה מהם הם ללא ספק כוכבי תכנית הסאטירה 'ארץ נהדרת', שעבודתם היא להתחפש לדמויות שונות ומשונות ולשחק אותן.

ארץ נהדרת. עידו שחם
מיסטר פרזידנט. פיניש/עידו שחם

אם תהיתם פעם איך אפשר להתחפש לאריה דרעי או שחשקה נפשכם דווקא להפוך לזהבה גלאון - עכשיו אולי תוכלו לגלות כמה סודות איפור, זאת במידה ותצליחו כמובן לעקוב אחר המאפרות של התכנית, שעמלות מדי שבוע במשך שעות בשביל להפוך את הכוכבים לדמויות שמככבות על המסך שלכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ארץ נהדרת. עידו שחם
בנט זה אח! זרחוביץ'/עידו שחם

אז בזמן שמריאנו אידלמן נכנס לדמות של אריה דרעי וסיפר שהוא לא שוכח לרגע מי הוא באמת, החצי השני שלו, אלי פיניש, ניסה לשרבב כמה מילים באנגלית כנשיא אובמה והתלהב בעיקר מהאוזניים הגדולות שהדביקו לו.

ארץ נהדרת. עידו שחם
שמאל זו לא מילה גסה. זק/עידו שחם

גם זהבה גלאון, סליחה עלמה זק סיפרה שהאיפור והתלבושת מאוד עוזרים לה להיכנס לדמות ולרגע אף התבלבלה בינה לבין הדמות שהיא מציגה. מי שהכי מרוצה מהדמות שלו הוא ללא ספק ערן זרחוביץ', שמגלם את נפתלי בנט, שהודה, "אני אוהב את זה, משהו בשיניים, אני דווקא אוהב את זה, הוא מחדד לי את הפנים", אבל התלונן שאי אפשר לאכול ולשתות עם השיניים, "אני לא יודע איך נפתלי עצמו מסתדר", אמר בחצי צחוק חצי רצינות.

אם אתם רוצים לראות את הכוכבים מגלמים את הדמויות, תוכלו לעשות זאת כל יום שני ב21:40 ב'קשת'.

וואלה! סלבס ניסתה להתחפש לנפתלי בנט אז היא שאפה בלון גז, אבל זה עלה לה לראש.

ארץ נהדרת. עידו שחם
הרב מי..? אידלמן/עידו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully