וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היש צוהלת ושמחה כמוני מסיכה? נינט טייב ויהודה לוי מתחפשים לביונסה ובראד פיט

7.3.2015 / 1:48

ראיתם פעם את נינט בדמותה של ביונסה? או את יהודה לוי בלוק של בראד פיט? לקראת החג הכי שמח בשנה - וואלה! סלבס חיפשה את המפורסמים שלה למפורסמים אחרים. התוצאה: קורעת! כנסו

בזמן שאתם מחפשים את הדרך הטובה ביותר להיראות כמו נינט טייב, להתלבש יפה כמו ניקול ראידמן או עובדים על המראה שלכם שיהיה סקסי כמו של יהודה לוי או בר רפאלי - וואלה! סלבס החליטה לנצל את חג הפורים ולחפש את המפורסמים, אלו שכולם מנסים להתחפש אליהם כל השנה, למפורסמים אחרים. אז למי התחפשו גלית גוטמן, ציון ברוך ויאנה יוסף ורותם סלע?

וובה אלה – שרה וביבי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הו הא מי זה בא! וובה ואלה ראשי הממשלה הבאים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי יכול להכנס לנעליהם של הזוג הפוליטי הראשון של ישראל? יש כמה זוגות שבטוחים שהם יכולים ויש כמה שנורא רוצים - אבל רק זוג אחד הוא המתאים ביותר למשימה של ניהול מדינה. יש להם רזומה עשיר בתרבויות שונות (בכל זאת, הם עברו יותר יבשות ומדינות מהרבה שרים בממשלה), ובואו נודה -גם שם האישה היא זו שלובשת את המכנסיים בבית.

נינט ויוסי – ביונסה וג'יי זי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דראנק אין לאב! יוסי "ג'יי זי" מזרחי ונינט "ביונסה" טייב יחד עם בלו אייבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין ספק שנינט טייב ויוסי מזרחי הם הזוג המוזיקלי המלכותי של ישראל. מצד אחד: גברת טייב מגיעה עם תואר של הכוכבת הנולדת הראשונה, להיטים, הופעות, שיתופי פעולה, סדרות וסרטים. מהצד השני: מר מזרחי - הגבר שלצידה. מוזיקאי מחונן ומפיק מוכשר, לכן השנה הם יתחפשו לזוג מוזיקלי מלכותי ומוכשר לא פחות, הלא הם ביונסה וג'יי זי. גם נינט קמה בבוקר "פלולס" ולמזרחי יש "99 בעיות" (אבל הבחורה שלו היא לא אחת מהן). אם חיפשתם עוד סיבה, עכשיו אתם יכולים לקבל אותה בדמותה של אמיליה שרה הקטנה, כל מה שהיא צריכה זה פיאת אפרו קטנה וקיבלתם את בלו אייבי - הגרסא המקומית.

שלומית מלכה ויהודה לוי – בראד ואנג'לינה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מר לוי וגברת מלכה! יהודה לוי ושלומית מלכה מתחפשים לבראד ואנג'י/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין מנוס מלהשוות את הפאוור קאפל החדש של הביצה המקומית - יהודה לוי ושלומית מלכה, כאילו דא? לפאוור קאפל הכי לוהט של הוליווד, הלא הם בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי. אחרי הכל, לוי הוא אחד הגברים היותר לוהטים, אטרקטיביים ולוהטים בביצה, ומלכה, טוב נו מלכה היא ללא ספק הדוגמנית הכי יפה היום בתעשיית האופנה. וביחד? הם יוצרים פאוור קאפל עתיר הורמונים וסקס אפיל. להשלמת התחפושת השניים יאלצו לצרף אליהם כמה ילדים קטנים. בעצם אנחל בונני וגיא אדלר תמיד פנויים.

ציון ויאנה - קניה וקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצים גם לראות תוכנית ריאליטי על ציון ויאנה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי עוד יכול להיכנס לנעליהם של הזוג הכי אהוב על צהובוני ארצות הברית, קניה ווסט וקים קרדשיאן? אין ספק שאלו ציון ברוך ויאנה יוסף שבדיוק כמו קים וקניה התחתנו השנה. אז אמנם שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף הם לא בדיוק קלואי וקנדל, אבל היי, הם לוהטים לא פחות. ובכלל, אולי כדאי לציון ויאנה להיכנס לנעליהם של הזוג האמריקאי ולהראות להם כמה הדשא של השכן לא ממש ירוק יותר. בעיקר בכל הנוגע לצלמי הפפראצי, שמהם הם מנסים להתחמק באלגנטיות לא חיננית.

יונית לוי – אלזה מלשבור את הקרח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקור לא מפריע, הוא לא חודר. יונית "אלזה" לוי קפואה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טוב נו, תודו שזה הדבר הכי מתבקש! אז נכון, הקרחון של יונית לוי הופשר לאחרונה - היא מפזרת חיוכים בלי הפסקה ומרשה לעצמה להשתעשע בשידור חי, מה שדי מעצבן. אז לרגל החג ובעקבות הגעגועים לגוש הקרח שלה, וואלה! סלבס החליטה לחפש את לוי לתחפושת הכי נדושה אך מתבקשת - אלזה מ"לשבור את הקרח". השאלה הנדרשת היא: איזה גוש קרח ישבר קודם?

אסי עזר – ג'סטין ביבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בייבי, בייבי, בייבי! הו! אסי עזר חושף חבילה מכובדת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדיוק כמו ג'סטין ביבר גם השנה האחרונה של אסי עזר היתה מלאה בהסתבכויות, פליטות פה ושערוריות לא קטנות. ביבר יצא מהעניין בהתנצלות פלוס קמפיין הלבשה תחתונה סקסי במיוחד, בעוד שעזר מאז הספיק לבקש סליחה, אך עדיין לא פרסם תחתונים סקסיים. עד שזה יגיע, וואלה! סלבס תסתפק בתחפושת שגורמת להורמונים שלה להתפוצץ.

בר רפאלי ועדי עזרא - ריהאנה וליאונרדו דיקפריו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני מלך העולם! עדי עזרא וקייט וינסלט שטים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני רוצה להודות לג'יי זי! רפאלי כרירי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חג פורים יכול להוות הזדמנות מצוינת עבור החצי של בר רפאלי להיכנס לנעליו של האקס המיתולוגי, ליאונרדו דיקפריו ולהבין על מה כל המהומה. חוץ מזה, הוא יוכל להנות בחג ממסיבות שוות, מכסף רב, חברים שווים, בחורות יפות ובר רפאלי אחת והכל באנגלית! רק כדי לקום ביום שאחרי החג ולגלות שהחיים שלו לא שונים יותר מדי. מצד שני, ברבור יכולה להכנס לנעליה של כוכבת הפופ הגדולה ביותר, ריהאנה, להרגיש נחשקת, להיות מוערצת על ידי מיליוני גברים ונשים ברחבי העולם, להיות מוזמנת לשטיחים אדומים - והכל באנגלית! רק כדי להתעורר בבוקר שאחרי ולגלות שגם החיים שלה לא שונים יותר מדי, ודיקפריו הוא לא הפסד יותר מדי גדול. או שמא, היא עשתה את טעות חייה כשנפרדה ממנו.

רותם סלע ואריאל רוטר – הנסיך ויליאם וקייט מידלטון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רותם סלע ואריאל רוטר הם הגירסה הכי קרובה של ישראל למשפחת האצולה, היא דוגמנית, שחקנית ומנחה מבוקשת והוא יורש עצר לאחת המשפחות העשירות בישראל. טוב, אז אמנם לא מעורבים בעניין כתרים, שרביטים ומשרתים (עדיין) אבל חג פורים זו הזדמנות מצוינת לשים את רוטר בנעליו של הנסיך ויליאם ואת סלע בנעלי העקב ושמלות המעצבים (שגם ככה היא מחבבת) של הדוכסית מקיימברידג'. אן ואורי הקטנות? הן , מן הסתם, נכנסות לתמונה כיורשות העצר הטוענות לכתר המלכותי. השתחוו נתינים!

ניקול ראידמן – דנה אינטרנשיונל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעיקרון החיים של ניקול ראידמן הם סוג של סילאן תמרים מתוק וסנכרני - כסף, מותגים, עושר, פרסום, גבר אוהב, ילדים נהדרים. אה כן, וכמובן מותגים. רק דבר אחד חסר לניקול וזה החלום הגדול ביותר שלה לזכות באירויזון. אז לכבוד חג הפורים, וואלה! סלבס חיפשה את ראידמן לדנה אינטרנשיונל גירסת 1998 אז הביאה גאווה עולמית למדינה. ראידמן נטמעת בטבעיות לתוך דמותה הצבעונית והססגונית של אינטרנשיונל ובעצמה מרימה גבה לגבי מה הולך לה מתחת לחגורה. ראידמן, תרימי!

גלית גוטמן – קייט מוס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו לא חוכמה לשים את גלית גוטמן בנעלייה של קייט מוס. הטופמודל הישראלית אמנם גדולה מגרסתה הבריטית בשנה אחת בלבד, אבל בין שתיהן קיימים לא מעט קווים מקבילים, כשבראשם העובדה ששתיהן הצליחו לפצח את נוסחת הזמן ולא משנה כמה זמן יעבור - הן יראו אותו דבר כפי שנראו לפני עשור, או שתיים. חג פורים יהיה תירוץ טוב עבור גוטמן להיכנס לנעליה של מוס ולהנות מאותה קריירה אבל רק עם הצלחה בינלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully