וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: המפורסם ששרף את עצמו בתעשיית הבידור

6.3.2015 / 0:09

התחפושות הכי לוהטות של ילדי הסלבס, התוספת שלא תופסת של בריטני ספירס, הרומן הביזארי של רירי וליאו, הג'וב החדש של וובה ואלה והפירומן המתאבד - כל האירועים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

עריכה: אביתר חלימי בימוי: דובי קליין

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


הפעם, המצעד נפתח באווירת פורים, תחפושות ויאללה תרימו - נסו לזהות את הילדים הבאים. רמז: הם מפורסמים ולא מתוך בחירה. וובה מהמירוץ? לא זה בכלל ליאם גולן- הבן של אייל גולן ואילנית לוי! חאליסי ממשחקי הכס? שוב התבלבלתם זו בכלל לילי הראל הבת של אסף הראל ודפנה לוסטיג. ומה עם כיפה אדומה? אה נו, זו הבת של רגב הוד. כן, גם הסלבס אוהבים להשתולל בחג הכי שמח בשנה ולחפש את הילדים החמודים שלהם בתחפושות הכי מקוריות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזהים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

למקום הרביעי מגיעה מישהי שאצלה כל יום פורים. אלא שהפעם, התחפושת נפלה ברגע הכי לא מתאים. ילדים, אל תנסו את זה בבית. אופס, היא עשתה זאת שוב! בריטני ספירס כנראה לא למדה מהפעם האחרונה שזה קרה לה ב2009, ולא פיטרה את הספרית שלה. התוצאה: במהלך הופעה בווגאס, תוספת שיער שהיתה דבוקה (או שלא ממש) לראשה של נסיכת הפופ הטראשית החליקה מראשה של הספירס, התיישבה מעט על הישבן שלה ולבסוף מצאה את דרכה עד לרצפה. ובריטני? היא בכלל לא שמה לב. אחרי הכל its Britney bitch.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופסי. בריטני/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוכרים שקראתם כאן על הקשר הביזארי והלא רצוי בין ריהאנה לליאונרדו דיקפריו? אז עכשיו הגיע גם שלב ההוכחות. אז נכון, התמונה צולמה אמנם בחודש שעבר, במסיבת יום ההולדת של רירי, אבל היי, רציתם הוכחות או לא? אז קיבלתם! למרות ההכחשות, מקורבים מספרים כי האקס של בר רפאלי הוא זה שאירגן לרירי להרים את המסיבה הפרטית ולא זז ממנה לשנייה במהלך כל הערב. ואתם חשבתם שקים קרדשיאן וקניה ווסט הם זוג ביזארי.

ריהאנה ליאונרדו די קפריו. ספלאש
חמודים. רירי וליאו/ספלאש

במקום השני נמצא עוד זוג, הזוי לא פחות, שלמרות שהם כבר לא מתחשגזים – הם עדיין ממשיכים לעשות עסקים. גם לכם נמאס לשמוע את הצעקות של וובה על אלה ושל אלה על וובה? באסה לכם. למה? כי הצמד חמד הזה לא מתכוון לרדת מהמסך בזמן הקרוב. להפך – עכשיו הם קיבלו תפקיד שרוב רובו מתבסס על השמעת קולם. בימים אלו, שני כוכבי הריאליטי נמצאים במגעים מתקדמים לשמש ככתבי השטח של התכנית "חדשות הבידור" ובקרוב, אם שום דבר לא ישתנה, הם יתחילו להסתובב באירועים ולשאול את השאלות הקשות.

אלה ווובה. עדי אורני,
החדשות החמות. וובה ואלה/עדי אורני

אל המקום הראשון, בתקווה כמובן שהוא ישאר בחיים עד שנסיים את התכנית, מגיע חיליק כהן. כדור בראש? משקה ציאניד? חה – הצחקתם את חיליק, אצלו הכל צריך להיות באובר דרמטיות ואם כבר להתאבד אז למה לא לשרוף את עצמך? ואם אתה כבר שורף את עצמך אז עד הסוף ותעשה את זה מול המשרדים של זכיינית רשת, שאחראים על האקס פקטור, נו, תכנית הריאליטי הזו שגמרה לך את הקריירה, את החיים, את העתיד ואת התקווה לחייך.

הרשימה. תמונות גולשים
תעצרו אותי! חיליק/תמונות גולשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully