וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש עבודה! הג'וב החדש של וובה ואלה

4.3.2015 / 4:10

אלה כבר לא צריכה להתלונן כנראה, הזוג הכי מצחיק ב"מירוץ למיליון" וובה ואלה נמצאים בימים אלו במשא ומתן מתקדם שישאיר אותם על המסך לעוד תקופה ארוכה. וואלה! סלבס שטיח אדום!

אלה ווובה. עדי אורני,
אלה ווובה/עדי אורני

בעוד חודש תגיע לסיומה העונה של "המירוץ למיליון" ואז נאלץ להיפרד לשלום מכמה דמויות אהובות במיוחד של כוכבי ריאליטי, שנהנו מחמש עשרה דקות התהילה שלהם ויתפיידו לתוך תהומות השכחה. אך כנראה שישנם כאלו שלא תצטרכו להיפרד מהם כל כך מהר, מאחר והם כבר עסוקים בלקצור את פירות התהילה שלהם. מהר, לפני שייגמר.


כזכור, רק לפני שלושה שבועות וואלה! סלבס סיפרה לכם על כך שאלה אייבנדר, החצי הנשי של וובה מ"המירוץ למיליון" התלוננה על החוזה בו היא חתומה, ושלא דואגים לה לעבודה ולפרויקטים חדשים, וכי בשל כך היא נקלעה למצב כספי רע ולחוסר תעסוקה. עכשיו, כך נראה, שבתעשיית הטלוויזיה הבינו את כוחם של הזוג הכי מצחיק בתוכנית, והחליטו לפנות אליהם בהצעה מפתה במיוחד שאולי תשאיר אותם בתודעה של הציבור לתקופה נוספת.

וובה ואלה. יעל אבל,
לא יעלמו כל כך מהר. וובה ואלה/יעל אבל

לוואלה! סלבס נודע כי צמד כוכבי הריאליטי, נמצאים בימים אלו במשא ומתן עם המגזין "חדשות הבידור", אותה מגישים ליאון רוזנברג וירדן הראל וכי בקרוב הם יצטרפו לצוות התוכנית ככתבי שטח.

כידוע, החוזה שבו חתומים כוכבי המירוץ, מאפשר להם להצטרף לפרויקטים חדשים רק אחרי שהתוכנית עצמה תרד מהמסך. אם המשא ומתן ייצלח, השניים יצטרפו לצוות הכתבים ויצאו לשטח כדי לשאול, להטריד ולחקור את הסלבס המקומיים בשלל שאלות באירועי השקה, פריימרות ואירועים מיוחדים.


וואלה! סלבס נבחנה לתפקיד עוזרת הפקה בסרט הבא של אבי ביטר!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אלה אייבנדר. ניסים פרץ,
נינט טייב, תתכונני! אלה באה אלייך/ניסים פרץ
וובה ואלה. ניר פקין
היי גל גדות, כאן וובה!/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully