וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב סרטי "הארי פוטר" בדרך לישראל

וואלה! סלבס

2.3.2015 / 9:39

בסוף השבוע הבא ינחת בארץ כוכב סדרת הסרטים הכי מפורסמת בעולם לרגל הבכורה החגיגית של "Dig" - הסדרה החדשה בכיכובו. רוצים לדעת איפה תוכלו לראות אותו? שימו לב. וואלה! סלבס עוף חול

ג'ייסון אייזקס. AP
וולקאם טו יזראל. ג'ייסון אייזקס/AP

אם גם אתם נמנים על מעריצי סדרת הסרטים "הארי פוטר", כדאי שתקחו נשימה עמוקה ותפנו לכם את סוף השבוע הקרוב. למה? כי כוכב הפיצ'רים על הקוסמים, ג'ייסון אייזקס, קופץ לביקור באדמת הקודש.

אייזקס, המוכר לכם יותר כזה שגילם את דמותו של לוציוס מאלפוי מהסרט המפורסם, יגיע בסוף השבוע לביקור בישראל. הסיבה: מעבר לעובדה שהוא יבקר את הוריו החמודים שגרים בארץ הקודש, הכוכב יגיע לכבוד פרימיירת הסדרה האמריקנית החדשה "Dig", שבה הוא מככב לצידם של הישראלים אורי פפר, יהודה לוי ואסי כהן.


רוצים עוד רכילות?
בר רפאלי ועדי עזרא בדאבל דייט
חופשת האביב הלוהטת של מלי לוי ושמעון גרשון

ג'ייסון אייזקס. AP
עם אן הייש בפרימיירה בחו"ל. אייזקס/AP

כפי שכבר הצלחתם בוודאי להבין, לא מדובר בביקור ראשון של השחקן ההוליוודי בישראל. בעבר, ביקר אייזקס בישראל כשפגש את הוריו שגרים פה. הפעם, הוא מגיע לערבב פלז'ר וביזנס.

אם אתם ממש רוצים לראות אותו, אז כדאי שתרשמו לפניכם: מוצאי שבת (ה-14.3), אז יגיע אייזקס למשכנות שאננים בירושלים, שם תערך הפרימיירה החגיגית במסגרת אירוע הפתיחה של כנס INTV - כנס החדשנות של קשת, שיערך במעמד ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, מנכ"ל קשת אבי ניר, ויוצר הסדרה המדוברת - גידי רף.


וואלה! סלבס עדיין מחכה שהארי פוטר ישלוף את שרביט הקסמים שלו ויכה בה. היא היתה ילדה רעה.


רכלו על הביקור מהוליווד בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully