וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מלכת היופי שקיבלה הצעת נישואים בניו יורק?

27.2.2015 / 0:00

היא: מלכת יופי במיל' ודוגמנית מצליחה בהווה. הוא: יוצא הריאליטי THE VOICE ואיש עסקים מצליח. ביחד: הם מאורסים, לאחר שהוא הציע לה נישואים ביום הולדתו, במהלך חופשה בתפוח הגדול. וואלה! סלבס רומנטית

שביט ויזל. ניר פקין
שיהיה במזל. שביט ואוהד/ניר פקין

אם אחרי כל הרמזים, עדיין לא הצלחתם לנחש מי הזוג המאושר שהתארס היום (ה'), אז הגיע הזמן לגלות לכם: מלכת היופי במיל', שביט ויזל, קיבל הצעת נישואים מרגשת במיוחד מבן הזוג שלה אוהד בן נון. טוב נו, אתם כבר יודעים מה היא ענתה לו, לא?

שביט ובן נון שארזו בתחילת השבוע את המזוודות וטסו ביחד עם בן זוגה לניו יורק, ציינו בעיר הכי צבעונית בעולם גם את יום הולדתו של אוהד בארוחה רומנטית באחת מהמסעדות היותר נוצצות בעיר.

שביט ויזל. אינסטגרם, צילום מסך
חמודים, רגע אחרי ההצעה/צילום מסך, אינסטגרם

מה שויזל לא ידעה הוא, שבשנה הבאה, באותו התאירך בדיוק, הם כבר יחגגו גם יום השנה לאירוסים שלהם. נכון, בן נון החליט שיאן תאריך טוב יותר מיום ההולדת שלו בשביל להציע לבת הזוג שלו נישואים - נו מה, ככה היא בטוח לא תוכל לסרב לו.

למקרה שאתם מתעניינים, השניים הכירו לפני כשנתיים וחצי דרך חברים משותפים ומאז הם דיגמנו זוגיות דביקה, שכללה מעבר לדירה משותפת ואימוץ כלב מתוק. עכשיו רק נשאר לחכות ולראות אותה צועדת בשמלה לבנה.

את הצעת הנישואים שלה, וואלה! סלבס קיבלה בארוחת הבוקר בהוסטל שהיא ובן זוגה גרים.

מה דעתכם על ההצעה? רכלו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • שביט ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully