וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: מאירי ויוכי מזייפים

26.2.2015 / 20:55

מי תכנס לנעליים של מירי בוהדנה? איפה בילו יהודה ושלומית מלכה? למה קריס ג'נר זרקה אבן על חלון ביתה של קים קרדשיאן, איפה מדונה רוצה לקנות דירה? וכמובן, מה באמת קורה בין מאירי ליוכי מהמירוץ למיליון? וואלה! סלבס רושמת

עריכה: אביתר חלימי בימוי: דובי קליין בגדים: FRED PERRY

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המצעד פותח חילוף מאוד מסקרן בתחום האופנה. מצד אחד אחת הדוגמניות היותר מצליחות בתעשיית הבידור ואילו מהצד השני דיווה לתפארת מדינת ישראל. תשכחו מבר רפאלי ואסתי גינזבורג ותתחילו לשנן את השם החדש בתעשיית האופנה – ריטה. הזמרת בת ה-52, חתמה לאחרונה על חוזה שמן במיוחד, במסגרתו תשמש כפרזנטורית של חברת התכשיטים 'רויאלטי'. מה שמעניין בכל הסיפור, שריטה נבחרה מבין עשרות שמות שעלו ותיכנס לנעליים של מירי בוהדנה ששימשה כפרזנטורית של החברה לא מעט שנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש וביוש. ריטה ומירי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום הרביעי מגיעה דיווה אחרת, גדולה לא פחות, שבקרוב תתחיל להסתובב לכם בשדרות רוטשילד עם הכלבים שלה ומחוכי השפיץ. כמה פעמים חלמתם שיום אחד תלכו ברחוב ומולכם תופיע המלכה האם מדונה ותגיד לכם בוקר טוב? אז זהו, שיש מצב שבקרוב מאוד זה יקרה. למה? כי אסתריקה, נו ההיא מהקבלה, מתכננת לרכוש פנטהאוז במרכז תל אביב, ממש על שדרות רוטשילד, במחיר סמלי של 217 מיליון שקלים, ככה שאם תסתובבו שם מספיק, יש מצב שתראו אותה מסתובבת בבוקר עם הכלבים שלה. או הילדים – תלוי בשעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וולקם טו יזראל. מדונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום השלישי נמצאת המשפחה הכי מטורללת בהוליווד, שבמקום לזרוק ביצים זורקים אבנים. אחד על השני. אמאל'ה!אמאל'ה השתגעה! כך, סביר להניח, צרחה קים קרדשיאן לאחר שאמה המטורללת, קריס ג'נר זרקה על חלון ביתה אבן וניפצה את השמשה. כן, בדיוק מה שאתם שומעים מאמא קרדשיאן לא אהבה את העובדה שבתה לקחה לה את כלי המטבח מהבית, אז היא הגיעה עד לפתח ביתה צרחה וצרחה וביקשה את הכלים בחזרה. כשקים טרקה לה את הדלת בפרצוף המנותח שלה ואמרה לה שתעוף או שהיא תדאג שיעיפו אותה, החליטה המאמא המטורללת לזרוק אבן על חלון ביתה ולנפץ אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיאו! קריס וקים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום השני מגיעות התמונות הכי לוהטות בתעשייה של הזוג הכי הורס בביצה. קחו את אחד הרווקים הכי לוהטים בביצה, תצמידו לו את אחת הדוגמניות הכי שוות בתעשייה – עכשיו תלבישו אותם בבגדי ספורט, תוציאו אותם לריצה קלה ברחובות תל אביב, ואז תתחילו לצלם אותם. מה קיבלתם? תמונות לוהטות ורטובות במיוחד של הזוג הכי הורס בביצה – יהודה לוי ושלומית מלכה.

יהודה לוי, שלומית מלכה. ראובן שניידר
פאוור קאפל. שלומית ויהודה/ראובן שניידר

את המצעד מסיים זוג שצריך ללמוד מהזוג הקודם מה היא אהבת אמת. ולא, אני לא מדבר על אהבה לתשומת לב, מצלמות, פלאשים, אייטמים ופרסום. כמה אהבה, כמה אהבה יש למאירי שמש ויוכי אפוליאון. וואו מלא מלא מלא אהבה לפרסום!! נו, באמת האמנתם שהבלונדה והבן העשירים באמת מנהלים זוגיות דביקה ונוצצת? אז זהו, שגם וואלה! סלבס כמעט האמינה, עד שבאו כל מיני נשמות טובות שלרלרו שהכל מזויף ושהשניים בעצם מנהלים מערכת יחסים פיקטיבית לצורכי יחסי ציבור ופרסום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמת בפרסום? יוכי ומאירי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully