וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריב הגדול של קים קרדישאן ואמה: "ניפצה את חלון ביתה"

שירות וואלה! סלבס

24.2.2015 / 10:01

ויכוח שפרץ בין קריס ג'נר לבתה הטראשית מרעיד את הוליווד. התוצאה: מאמא קרדשיאן משליכה אבן על חלון ביתה של קים - ומנפצת אותו, בזמן שהמשפחה בבית. למה? לא תאמינו. וואלה! סלבס משפחה לא בוחרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הכלים שלי!". קים קרדשיאן וקריס ג'נר/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפתחו את המין המשפחתי של הקרדשיאנז, וציינו שיא שלילי חדש למשפחה הכי טראשית בעולם - תחת הכותרת "יותר נמוך מזה אי אפשר לרדת". ככה זה כשאמא זורקת אבן על חלון הבית של בתה ומנפצת אותו, בזמן שזו נמצאת שם עם התינוקת שלה.

גורמים בהפקת התכנית של משפחת קרדשיאן, ידעו להדליף לאתר הרכילות האמריקני TMZ, כי באחת הסצינות שצולמו לעונה הקרובה של הריאליטי (אך כנראה לא תראו על המסך), קריס ג'נר - המאמא של כמה מהבנות הכי טראשיות בהוליווד - מגיעה לביתה של קים קרדשיאן, לאחר שגילתה כי זו גנבה לה את כלי הבישול. זה כמעט נגמר בדם.


רוצים עוד רכילות?
יהודה לוי ושלומית מלכה: "אנחנו נהנים". צפו
ג'ניפר אנסיטון חונקת? מה שלא ראיתם באוסקר
על איזו סלב מתחרות הפקות הריאליטי 'אמזונס' ו'הישרדות'?

קריס ג'נר. GettyImages
מי משוגעת מי?/GettyImages

על פי אותם מקורבים פטפטנים, ג'נר המטורללת הגיעה עד לפתח ביתה של קימי, אז החלה לצעוק עליה ולהאשים אותה בגניבה של ציוד לבישול. "אני הענקתי לך חיים ואת גונבת לי את כלי המטבח", צרחה ג'נר.

קים לא נשארה חייבת וצווחה עליה בחזרה תוך שהיא מאיימת עליה שתעוף מהמקום באותו הרגע - או שהיא תאלץ לדאוג לכך שמישהו יסלק אותה משם בכוח ואז טרקה את הדלת בפניה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בימים טובים יותר. בנות משפחת קרדשיאן עם המעצב ריקרדו טישי/מערכת וואלה!, צילום מסך

גולשים יקרים, כיאה למשפחת הטראש, הסיפור לא מסתיים בכך - מאמא ג'נר לא ויתרה, הלכה לחצר הבית, אחזה באבן הראשונה שנקרתה בדרכה, השליכה אותה על חלון ביתם של קים וקניה (זאת בזמן שנורת' ווסט, נכדתה האהובה, בבית) וניפצה אותו. זאת, תוך שהיא צועקת "את לא תפטרי ממני בכזו קלות". נראה שאף אחד לא הולך להיפטר מהמטורללת הזו בקלות, זו שמוכיחה שאף סכום של כסף שבעולם לא יכול לרכוש קלאס.


וואלה! סלבס השליכה פעם אבן על חלון הבית של אמה, לאחר שזו גנבה לה את הצנצנת של המלפפונים הכבושים.


רכלו על התקרית האלימה של בנות משפחת קרדשיאן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully