וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של קים קרדשיאן: "סרטון עירום שלי נגנב"

שירות וואלה! סלבס

23.2.2015 / 12:12

כמו הבת המפורסמת, כך גם האם? קריס ג'נר, שהביאה לעולם את פלא הריאליטי טראש, קים קרדשיאן, טוענת שמנסים לסחוט אותה עם צילומי עירום פרטיים, שנגנבו מהמחשב שלה. וואלה! סלבס שיעור לחיים

קריס ג'נר. GettyImages
"אני וכמה בחורים לוהטים? ברורוש!". קריס ג'נר/GettyImages

אומרים שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ, נראה שבמקרה של קים קרדשיאן ואמה קריס ג'נר - הפתגם לא היה יכול להיות מדויק יותר. צילומי עירום שבהם נראית המאמא של משפחת קרדשיאן, כשהיא עירומה כביום היוולדה, עשויים להגיע לרשת? טוב, כשאבא ברוס ג'נר הופך לאישה, בייבי נורת' ווסט צווחת מהשורה הראשונה של תצוגת אופנה מדוברת והבת קים קי עוברת תאונת דרכים מזעזעת - סרטון עירום פרובוקטיבי של אמא ג'נר, נשמע כמו הדבר הכי בנאלי שמשפחת הריאליטי טראש הזו יכולה לעשות. נו, באמת.


עוד סיפורי סלבס:
כוכב "מעושרות" בדרך ל"הישרדות VIP"?
משפחה שכזאת: קים קרדשיאן משפילה את אמא שלה
יהודה לוי, האם שלומית מלכה חוששת מהשוואה לנינט טייב?

קריס ג'נר. GettyImages
לא, אף אחד לא בהלם. ג'נר עם קים קרדשיאן/GettyImages

אתר הרכילות TMZ, מדווח כי אם המשפחה כינסה לאחרונה את קים, קנדל, קלואי ושאר בני המשפחה ששמם מתחיל ב-ק', רק כדי לספר (מול מצלמות הריאליטי כמובן) שעברה ניסיון סחיטה מזעזע, באמצעות צילומי עירום שלה שהגיעו לידיים זרות. הרגעים האינטימיים, שתועדו במצלמות אבטחה שבביתה הפרטי - הועלו ל"ענן" האכסון של קריס ברשת, נגנבו וכעת עשויים להימכר לכל המרבה במחיר. כלומר, אלא אם ג'נר תצליח לשלם עליהם יותר מכולם. והיא יכולה להרשות לעצמה.

זו לא הפעם הראשונה שהמשפחה מתמודדת עם סקנדל עירום מתועד. אי אפשר לשכוח שהפמיליה, זכתה לתהילה בזכות פרסום של צילומים אינטימיים במיוחד של בתה המיוחסת של ג'נר, קימי (שמתרגלת פעילות אוראלית, גניחות ועירום בוטה בצילומים הידועים לשמצה שלה) יחד עם חברה דאז, הראפר ריי ג'יי. מאז, חברי שבט קרדשיאן נכנסו להיכל התהילה של עולם הטראש לנצח נצחים.

מתיחת פנים

איך השתנתה קריס ג'נר?

לכתבה המלאה
קריס ג'נר, ג'סטין ביבר. אינסטגרם, צילום מסך
ובכן, מה הפלא, היא מתרועעת עם ג'סטין ביבר. קריס ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם

ג'נר, כך על פי הדיווח, הגישה תלונה כנגד ההאקר החצוף על גניבת סרטוני האבטחה, בהם היא נראית עירומה לגמרי וכן על ניסיון הסחיטה באיומים שלה. מה שככל הנראה יטופל במלוא הרצינות, במיוחד לאור סקנדל דליפת תמונות העירום שנגנבו מהענן של כוכבות הוליוודיות רבות בשנה שעברה. הכי לוקחת את החוק לידיים.


וואלה! סלבס לא מתפשטת, גם לא לפני שהיא נכנסת למקלחת. חוסך את הכביסות.


רכלו על צילומי העירום של מאמא קרדשיאן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully