וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: לא תאמינו איך נראית ביונסה ללא ריטוש

שירות וואלה! סלבס

19.2.2015 / 9:43

למעלה מ-200 תמונות קלוז אפ לא מעובדות של קווין בי, מצילומי פרסומת למוצרי איפור לפני כשנתיים, דלפו לרשת. לא, המחזה לא ממש נעים לעין - מתברר שמלכת הדבורים לא כל כך מושלמת. וואלה! סלבס פוטושופ

ביונסה. complex.com, צילום מסך
היופי כואב. ביונסה בתמונה לא מרוטשת/צילום מסך, complex.com

גם אתם שמעתם זעקות שבר והלם של גברים ונשים ברחבי העולם בשעות האחרונות? הזועקים: ככל הנראה המעריצים של ביונסה, שגילו את הפנים האמיתיות של הדיווה שלהם. הסיבה: מאות תמונות לא מרוטשות של קווין בי מלפני כשנתיים, אז צילמה פרסומת למוצרי איפור, דלפו אתמול (ד') לרשת ועוררו סערה. כן, מתברר שמתחת למעטפת השלמות, גם לזמרת יש סדקים על הפנים, רק שהיא עושה הכל כדי שלא תראו אותם.


עוד סיפורי סלבס:
צפו: אסף אטדגי מציע נישואים לבת הזוג שלו
צפו: ג'סטין ביבר מושפל מול המצלמות
רונה לי שמעון לוהטת בחלוק רחצה

ביונסה. complex.com, צילום מסך
ובכן, מדובר בגברת אנושית/צילום מסך, complex.com
ביונסה. complex.com, צילום מסך
גבשושיות? הכי ביונסה/צילום מסך, complex.com

מלבד קול גדול וישבן מעורר השראה, מיס בוטילישס ידועה בתור קונטרול פריק וכאחת שאוהבת לרטש גם את תמונת האינסטגרם הזניחה ביותר שהיא מפרסמת ברשתות החברתיות (היוש, תמונות סופרבול לא מחמיאות שדרשה להסיר מהרשת). לא פעם, עוררה הזמרת סערה כשהעלתה לאינסטגרם שלה תמונות מרוטשות. כן, אפילו כשהיא מצולמת על ידי הפפראצי, בי משתדלת לכסות את פנים במשקפיים גדולים, צעיפים ושאר מסכות שהיא שולפת מהארון של בעלה ג'יי זי.

לכן, תארו לעצמכם את כמה לסתות של מעריצים נשמטו, כשראו איך הדיווה נראית ללא פלאי העריכה הגרפית, בצילומי קלוז אפ חודרניים במיוחד - כולל הגבשושיות על הפנים והשפתיים הקפוצות (שבאופן מפתיע הוסרו מאתר המעריצים שפרסם אותן, שעות ספורות אחר כך). מחריד לגלות שככה בעלה בוחן אותה ביום יום? לא ממש, הרי כך אמורה להיראות אישה בוגרת בת 33. מצד שני, יש כאלה שחושבים שמלכת הדבורים היא לא באמת בחורה אנושית.

אופסי

הסרטון המביך של ביונסה

לכתבה המלאה

כך זה נראה בסוף....

עם זאת, בתמונות המעובדות ובפרסומת הסופית למוצרי האיפור, ביונסה נראתה "פלולס" כהרגלה, כמו בובת הפורצלן מתועדת כהלכה שהיא. תודה לאל על התאורה המוצלחת ועל העובדה שלטופמודל העבר, סינדי קרופורד זה קרה כמה ימים לפניה, כך שהיא יכולה לחלוק איתה תובנות. ואתם חשבתם שמה שקרה לפנים של אחותה, סולאנג', ביום חתונתה קשות.


וואלה! סלבס לא מבינה על מה המהומה - ככה בדיוק היא נראית אחרי שעות של ריטוש.


רכלו על הפנים האמיתיות של ביונסה בפייסבוק

ביונסה. complex.com, צילום מסך
מודל יופי. ביונסה/צילום מסך, complex.com
ביונסה בטקס פרסי MTV, אינגלווד, קליפורניה,  אוגוסט 2014. GettyImages
פלולס? ביונסה בתמונה טיפוסית/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully