וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאב גיים: ליידי גאגא התארסה לטיילור קיני

שירות וואלה! סלבס

17.2.2015 / 0:03

הזמרת הפרובקטיבית עשתה סוף סוף את המעשה ה"נורמלי" והתארסה לאהובה בשנים האחרונות, השחקן טיילור קיני. ביום האהבה, החתיך כרע ברך והציע לליידי גאגא נישואים. וואלה! סלבס באד רומנס

ליידי גאגא. GettyImages
באד רומנס? ליידי גאגא וטיילור קיני/GettyImages

בסופו של יום, גם מפלצת התהילה היא בן אדם אמיתי. אחלו מזל טוב לזמרת ליידי גאגא (או בשמה האמיתי סטפני ג'ואן אנג'לינה ג'רמנוטה) - שהתארסה בבדיוק ביום האהבה שחל סוף השבוע האחרון לבן הזוג, השחקן טיילור קיני.

הבויפרנד החתיך ניצל את התאריך הרומנטי כדי לכרוע ברך בפני גאגא, כשהציע לה לבלות את שארית חייה יחד איתו. רגע אחרי ההצעה הרומנטית, הזוג חגג את הבשורה המשמחת במסעדה המשפחתית בבעלות בני משפחתה של הזמרת, בעיר ניו יורק.


רוצים עוד חדשות חמות?
איפה בילו גל גדות ובר רפאלי עם שמעון פרס?
כוכב בא, כוכב הולך: אייל גולן וקרן פלס מתחדשים
אופס, היא עשתה זאת שוב: בריטני ספירס לוהטת בלנז'רי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה שגאגא פרסמה בחשבון האינסטגרם האישי שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברוח התקופה, גאגא בת ה-28 אישרה את דבר האירוסים ברשתות החברתיות כמובן, כאשר העלתה תמונה של טבעת היהלום הענקית שעוצבה בצורת לב. זאת, תחת הכיתוב "הוא נתן לי את ליבו בוולנטיין, ואני אמרתי כן". או לה לה.

בני הזוג, הכירו בשנת 2011 על סט צילומי הקליפ לשירה של גאגא "You and I". באופן אירוני, במהלך הוידאו הפרובוקטיבי, לבשה גאגא את שמלת הכלה של אמה - מה שכנראה סייע לקארמה הטובה על הסט, שבו שיחק קיני את מושא אהבתה של גאגא.

הניצוצות בין השניים נראו על הסט גם לאחר שהמצלמה כבתה, כך שהשניים החלו לצאת ולבלות יחד תקופה קצרה אחרי צילומי הקליפ. בחודש מאי 2012, היחסים בין השניים עלו על שרטון והם נפרדו - לאחר חודש של אחד ללא השנייה, הם הבינו שנועדו אחד לשני.

לבוש כלה?

ליידי גאגא מתפשטת באמבטיה

לכתבה המלאה

כך הכל התחיל

הזמרת שידועה בכנות שלה, סיפרה לאחרונה בראיון שהיא הייתה מתחתנת עם קיני אילו רק היה מציע - וזרקה לעברו רמז ענק. "הוא הגבר הנכון עבורי", החמיאה לבן הזוג, "איך אני יודעת? זו ההרגשה הזאת בפנים".

קיני בן ה-33, שמשחק בסדרת הפעולה "כבאי שיקגו", פתח את לבו בראיון לפני כשנה על היחסים עם גאגא והודה לה על השינוי שעשתה בחייו. עוד סיפר על הצורה שבה דחפה אותו להיות אדם טוב יותר. "היא אחת שתמיד לצדך, שמאמינה בך ובעבודה שלך וזה הדדי". קיני המשיך להשתפך על סטפני, כשאמר "אני אוהב את מה שהיא עושה, העבודה שלה, המוזיקה ופעולות הצדקה שלה. היא נותנת השראה לכל כך הרבה אנשים. כולל אותי".

אז איך החתונה שלהם תראה? גאגא סיפרה בראיון בעבר על חתונת חלומותיה לאחרונה. "אם אתחתן אהיה תלויה מתוך ג'יפ עם שמלה זולה בזמן שהסטייליסט שלי צועק עליי", גילתה.


וואלה! סלבס עדיין מחכה לבחיר לבה שיציע לה נישואין, היא רק מחכה שהוא ישתחרר מהכלא בעוד 29 שנה.


רכלו על החתונה של ליידי גאגא בפייסבוק

ליידי גאגא. GettyImages
בויז בויז בויז! ליידי גאגא וטיילור קיני/GettyImages
ליידי גאגא. GettyImages
לטס פליי א לאב גיים. ליידי גאגא עם טיילור קיני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully