וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס קינקי? השאלות שגרמו למפורסמים להסמיק

16.2.2015 / 0:02

בכורת הסרט "חמישים גוונים של אפור", היתה הזדמנות לבחון עם כמה מהאנשים המפורסמים בביצה - איך הרומן הסקסי השפיע על חיי המין שלהם. צפו ברז ואלכסה, אנה ארונוב ומיכל אמדורסקי חושפים. וואלה! סלבס שוט

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

אחרי הרומנטיקה שאפפה את העולם בסוף השבוע האחרון, מגיע הזמן לסקס? בכורת הסרט הקינקי שמבוסס על הרומן "חמישים גוונים של אפור", שנערכה בחסות מותג הלקים OPI, היוותה הזדמנות מצוינת עבור וואלה! סלבס לבחון עם כמה מהמפורסמים המקומיים שהגיעו לראות את הסצנות הנועזות - מה קורה בחדר המיטות שלהם. התשובות, גרמו אפילו להם להסמיק.


עוד סיפורי סלבס:
החבר של רפאלי מחבק, אסי עזר מלקק
אסתי גינזבורג בדרך לברית המילה של בנה
פאוור קאפל: יהודה לוי ושלומית מלכה יוצאים

מיכל אמדורסקי. ניר פקין, גיל כהן,
הכי קונבנציונליים. מיכל אמדורסקי וג'פרי ישי/ניר פקין, גיל כהן

עוד לפני שנכנסו לאולם הקולנוע האפל, הצופים הנרגשים נשאלו האם באמת קראו את עלילת הספר המרטיטה, או שהם מסתפקים בסרט. בעוד שאירית רחמים קראה את רב המכר "כמו כולם", הדוגמנית יוצאת הריאליטי אנה בול סיפרה ש"האמת שלא, אבל לא צריך לקרוא בשביל להבין במה מדובר". הדוגמנית חן שילוני, גילתה בפתיחות ש"זה ממש אורים ותומים הספר הזה, זה מדהים, ספר שפתח לי המון אפיקים".

עוד לפני שבחנו את סצנות הסקס על המסך, אנה ארונוב מסבירה שהיא לא נבוכה להגיע עם החברות לבכורה הנוצצת. "למה מביך, קראתי את הספר אבל לא נראה לי שהוא יהיה כל כך פרובוקטיבי", זאת בעוד שרחמים הסבירה ש"בטוח לא רוצים שאני אספר לך מה אני לומדת מזה... ממש לא התחדש לנו שום דבר, רק מעניין לקרוא".

אפור לוהט

מי המפורסמים שבילו בבכורת הסרט האירוטי?

לכתבה המלאה
אנה ארונוב. ניר פקין, גיל כהן,
נבוכה? הכי. אנה ארונוב/ניר פקין, גיל כהן

רגע אחרי שלגמו יין וטעמו שוקולד בהקרנה, צמד הרצים למיליון, אלכסה דול ורז זלצרמן, נשאלו אם הם בקטע של סאדו מאזו ומשחקי מיטה, ממש כמו בסרט. "אל תענה על זה", אמרה אלכסה לרז, שצחק בתגובה. "אולי בפורים. שמעתי שבחורות שקוראות את הספר הזה מרגישות תחושות מעניינות, אמרתי שאני אבוא לבדוק במה מדובר", אמר בחיוך.

אירית רחמים. ניר פקין, גיל כהן,
קראה ונהנתה. אירית רחמים/ניר פקין, גיל כהן

מיכל אמדורסקי, יידעה את העולם שבחדר השינה שלה, "כמה שזה נראתה תדמיתית 'משוגעת-משוגעת', אני הכי קונבנציונלית, רגילה ופשוטה". ומה כולם יעשו אחרי הסרט? בעוד שארונוב תכננה "ללכת לישון כי אני קמה ממש מוקדם מחר וצריכה לעבוד", רז ואלכסה סיפרו ש"אולי נתפלח פה לשירותים". רותח? אי אפשר להכחיש.


וואלה! סלבס חושבת שסאדו מאזו זה למתחילים. חשפו אותה תלויה מכלוב זהב.


רכלו על הווידויים של המפורסמים מחדר המיטות בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully