וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבריה של מלי לוי נגד המבקר: "שונא נשים מצליחות"

15.2.2015 / 13:10

בסוף השבוע האחרון הרשת סערה בעקבות ביקורת שכתב העיתונאי רוגל אלפר על יכולת המשחק של מלי לוי. מיה דגן, אורי פפר ועידו רוזנבלום, היו רק חלק מהמפורסמים שפתחו פה גדול על המבקר. וואלה! סלבס מסכמת

מלי לוי. ניר פקין
יוצאים להגנתה. מלי לוי/ניר פקין

לא פעם שומעים על שחקנים/ זמרים או יוצרים שמתלוננים כי מבקרי התרבות/ מוזיקה/ טלוויזיה מפרסמים עליהם ביקורות לא מוצדקות שנועדו בעיקר להעשות להם רע. הפעם, כך נראה, הביקורת שפרסם רוגל אלפר בעיתון "הארץ" על אופן משחקה של מלי לוי, הצליחה להוציא את המפורסמים הרבים משלוותם.

ברביעי האחרון פרסם רוגל טור ביקורת בעקבות הופעתה של לוי בסדרה החדשה "חשודה". בביקורת, יוצאת הדופן באכזריותה, בחר אלפר להתמקד בלוי עצמה והקדיש את מרבית הטור לכישורי המשחק שלה. "אני יכול לחתום לה שהיא לעולם לא תהיה שחקנית", כתב רוגל, "אין לה טיפת כישרון. ומי שאמר לה אחרת שיקר לה". אך כאן לא הסתיימה הביקורת הקשה, בהמשך כתב אלפר כי לוי הולכת בסדרה כשעל פניה "בדיוק אותו פרצוף שכבר עטתה אינספור פעמים על המסלול ובצילומי דוגמנות. זה הפרצוף-תחת המתנשא של דוגמניות, מבט ה'אתם-יכולים-להסתכל-אבל-לא-לגעת' האוניברסלי שלהן, היחיד שיש להן ברפרטואר".


רוצים עוד רכילות?
פרסום ראשון: יהודה לוי ושלומית מלכה יוצאים
דביק בוולנטיינז: החבר של בר רפאלי מחבק, אסי עזר מלקק
יום אחרי יום: נורת' ווסט מביכה בשבוע האופנה

עידו רוזנבלום. ניב אהרונסון
"לא מבין בטלוויזיה". עידו רוזנבלום/ניב אהרונסון

חבריה של לוי לתעשייה החליטו שלא לשתוק על הדברים הקשים והבוטים והשיבו לו. הראשון לעשות זאת היה עידו רוזנבלום, שפרסם טור ביום המחרת באותו העיתון וכתב, "למדתי משהו מהביקורת שלך: מכמות האנרגיה שהשקעת בהעלבה אישית של מלי לוי, הבנתי שאתה אחד האנשים שהכי פחות מבינים בטלוויזיה".

אך נראה שרוזנבלום היה עדין לעומת חבריה של לוי, שלא חסכו במילים קשות, "למה רוגל אלפר מסוכן?", כתב החבר אסי עזר, "כי הוא שונא נשים מצליחות... הוא מוקף בדושבאגז שמסבירים לו שהוא סופר חכם, כי הוא איש אלים במסווה של איש תרבות, כי קוראים לו רוגל - איזה שם מוזר זה רוגל - זה מתחרז עם סר", שיתף עזר בחשבון האינסטגרם שלו, "כי הוא מעונן מאושר על מה שקורה סביבו עכשיו, כי הוא משוכנע שאם הוא חושב שמלי לוי חרא שחקנית, אז הוא בטח צודק, אבל אם לוי חושבת שהוא חרא מבקר - היא בטח טועה. כי אין לו מה להפסיד, ולי יש, אז למה הגבתי? כי אני אידיוט אבל כזה שאוהב את מלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אסי עזר. ניב אהרונסון
"שונא נשים מוצלחות". אסי עזר/ניב אהרונסון

מי שלקח את זה קשה, היה החבר אורי פפר, שהחליט לשבור את הכלים ולפתוח ג'ורה על המבקר כשכתב, "מלי לוי, שחקנית, דוגמנית, זמרת, חברה שלי ובכלל בחורה לעניין שצריכה להוות דוגמא לכל מי שחולם להרחיב את אופקיו ועיסוקיו, כי היא לא מתביישת, עובדת קשה ומנסה במקום שכ"כ הרבה מוותרים, אני מצדיע לך", כתב פפר ואז פנה למבקר, "ובאשר לך רוגל אלפר היקר לך תזדיין, יא קירח, עם זין קטן, יש תרבות ביקורת שחצית אני מרשה לעצמי יא יוצר כושל שמאחורי מקלדת".

אורי פפר. אביב חופי
"זין קטן". אורי פפר/אביב חופי

חברה נוספת של לוי, שיצאה להגנתה, היא מיה דגן, שפרסמה את הביקורת של רוגל ופנתה אליו, "יופי, עכשיו רוגל.. תעצום את העינים ותדמיין שמישהו אומר את זה לבת שלך. שהיא בחיים לא תהיה משהו שהיא חלמה עליו כל החיים", כתבה דגן והוסיפה, "שאין לה טיפת כישרון ושמי שאמר לה אחרת שיקר לה ושיש לה "פרצוף תחת ומתנשא". מה היית אומר לה"?


הביקורת היחידה שוואלה! סלבס שמעה בחייה, היה קשור לכישורי הבליסה שלה.


מה דעתכם על הביקורת נגד מלי לוי? רכלו לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תדמיין שמישהו אומר את זה לבת שלך". מיה דגן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully