וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשידור חי: ההפתעה שמתכננים רותם סלע ואסי עזר

16.2.2015 / 0:04

רגע לפני גמר העונה של "הכוכב הבא", הפקת התוכנית עובדת על הפתעה סודית שצפויה להתרחש על הבמה בשידור חי. רמז: זה קשור לצמד המנחים עזר וסלע, שיעשו משהו שהם לא בהכרח מצטיינים בו. וואלה! סלבס דוז פואה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא רק מנחים. מעכשיו גם זמרים! אסי עזר ורותם סלע/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההכנות לגמר "הכוכב הבא" נשלמות וההתרגשות לקראת האירוע שבו יוכרז מי מהמתמודדים בגמר, עומד להישלח עם כרטיס טיסה להתמודד על במת האירוויזיון - מגיעה לשיא.

הפקת התוכנית עמלה בימים אלה על אירוע הגמר, שיעבור בשידור חי ויתובל הפתעות מרגשות שעומדות לנחות על קהל הצופים בבית. אחת מהן קשורה לשני המנחים של התוכנית - אסי עזר ורותם סלע.

אם אתם לא רוצים להרוס לעצמכם, אולי כדאי שתפסיקו לקרוא ע-כ-שיו. כי השניים, עומדים להכנס לנעליים של המתמודדים הצעירים ועומדים לבצע ביחד דואט לשיר שנחשב כקלאסיקה ישראלית מודרנית. רוצים לדעת מה? פשוט המשיכו לקרוא למטה עבור הספוילר.


רוצים עוד חדשות חמות?
איך אסתי גינזבורג קראה לבנה הבכור?
החבר של בר רפאלי מחבק, אסי עזר מלקק
המפורסמות חושפות רגליים בחצאיות קצרות

רותם סלע. אלירן אביטל, מערכת וואלה! NEWS
עושה חימום כבר מהבוקר. רותם סלע מתכוננת/מערכת וואלה! NEWS, אלירן אביטל

אחרי התלבטויות רבות של צוות ההפקה המוזיקלית של התוכנית שרצו לבחור שיר הולם לצמד המנחים, הוחלט ללכת על שיר ישראלי עם משמעות מיוחדת עבור השניים, ככה שביום שלישי הקרוב יכנסו עזר וסלע לעקבים הגבוהים ומעיל הנוצות של דנה אינטרנשיונל ויבצעו את הלהיט "דיווה", בדיוק כמו צמד המנחים, גדולים מהחיים.

אבל זאת לא ההפתעה היחידה - כיוון שבאותו הערב, תפציע על המסך גם הדיווה האורגינלית, דנה אינטרנשיונל. שנים אחרי שסיימה את תפקידה כשופטת "כוכב נולד", הגברת הבינלאומית תחזור למסך של "הכוכב הבא" - כמנטורית של מתמודדי הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי דיווה? דנה אינטרנשיונל על במת האירווזיון בשנת1998/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפעם האחרונה בה ישראל זכתה באירוויזיון הייתה בשנת 1998, אז נשלחה הדיווה הישראלית לייצג את ישראל עם השיר המדבק וחזרה עם הפרס הגדול וגאווה ישראלית בינלאומית.

מאז, הישגיה של ישראל באירוויזיון היו פחות מרשימים, כך שאולי הביצוע של השיר הזוכה ייתן קצת מזל למתמודד או למתמודדת שישלחו לנסות ולהביא את הגביע לארץ הקודש. אם לא, הם תמיד מוזמנים להנות מהשניצלים והשטרדולים הטעימים של אוסטריה, שם תתקיים התחרות.


וואלה ! סלבס התגלחה לפני שעה וכבר עכשיו יש לה זקן כמו של קונצ'יטה.


רכלו על ההפתעות של "הכוכב הבא" בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully