וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפורסמות מדברות אהבה: מי לא מאמינה בחג הדביק ומי ימות רווק?

14.2.2015 / 2:05

לרגל היום הרומנטי של השנה, וואלה! סלבס יצאה לבדוק עם המפורסמות מה המחווה הכי חמה שעשו להן ואיך הן מתכננות לחגוג את הוולנטיינז דיי. התשובות שנויות במחלוקת. וואלה! סלבס רווקה ממורמרת

צילום: יוסי ציפקיס, עידו שחם. עריכה: אביתר חלימי

אם גם אתם מחפשים רעיונות מקוריים למחוות אהבה מרגשות לרגל הוולנטיינז דיי, אולי כדאי שתצפו בכתבה הבאה ותקחו כמה רעיונות מקוריים מהמפורסמות - שהחליטו לחשוף כמה מהרגעים הרומנטיים בחייהן.

"חבר שלי בא אליי לפני כמה ימים, עם מתנה מהממת, סתם בלי שום סיבה, זה בעיניי יותר מוולנטיינז", חשפה הטופמודל בר רפאלי, שהודתה שהיא לא מאמינה שאת האהבה צריך לחגוג ביום אחד ומיוחד. עבור שירי מימון, הצעת הנישואים שקיבלה מבעלה היה הדבר הכי מרגש. לעומתן, רותם סלע ואניה בוקשטיין מסתפקות בדברים הקטנים כמו פתק אהבה, פרח או ארוחה רומנטית.

בר רפאלי. אלירן אביטל,
אוהבת כל הזמן. בר רפאלי/אלירן אביטל

מי חושב בגדול? "בן זוגי הפתיע ואתי, שהייתי בפריז ובוא בא לבקר זה היה מאוד רומנטי", מספרת דר זוזובסקי. כמו הבויפרנד של זוזובסקי, גם אלכסה דול אוהבת לעשות דברים בגדול, "היא התקשרה ואמרה לי לפתוח, היא החביאה איזה ארגז בבית", מספר בן הזוג מהריאליטי רז זלצרמן, "והיא שמה בו מלא מתנות והשאירה מכתב ליום הולדת". רק טום באום ואוריאל יקותיאל, חבריהם מ"המירוץ למיליון", לא בעניין של הוולנטיינז. "אנחנו מה זה רווקים בודדים שנמות לבד", סיפר יקותיאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
טום באום, אוריאל יקותיאל. מתן כץ,
טום ואוריאל ממורמרות משהו/מתן כץ

ומה המחוות הרומנטיות שעשו המפורסמות? מיה דגן אוהבת לפנק את בן הזוג שלה בארוחות חמות, אותן היא מכינה מדי ערב. לעומתה, זוזובסקי הרחיקה לכת והקליטה שיר לבן הזוג שלה. גם במקרה של מרינה קבישר מדובר במחווה גדולה - "את הבת שלי. הוא רצה ילדה בגיל 40 וקיבל".

מיה דגן. ניר פקין
פעמיים בולונז, פליז. מיה דגן/ניר פקין

רוצים עוד קצת רעיונות? אז הנה מה שהמפורסמות מתכננות לעשות לכבוד היום הרומנטי בשנה, "להזכיר לו שהבאתי לו בת לפני שלוש שנים", אמרה קבישר. לעומתה ירדן הראל מתכננת משהו שונה, "אני אקח אותו ליום כיף, משהו עם כדורגל". ומה טום ואוריאל רוצים לקבל במתנה? "אייפון שש, שש פלוס, מאמי". תכל'ס צודקים.


בוולנטיינז, וואלה! סלבס מתכננת לשבת מול התמונות של האקסים שלה עם בובות ומחטים.


רכלו על מחוות הרומנטיקה שלכם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully