וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה כריסטיאן בייל?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

20.2.2015 / 0:32

הכוכב מבלה כבר כמה עשורים מול המצלמות, אבל נדרש תפקיד של גיבור על מפורסם כדי להפוך אותו לאחד השחקנים הכי מוכרים בעולם. אז מה עבר על הפרצוף של "האביר האפל"? וואלה! סלבס גיבורה

אימג'בנק GettyImages

רגע, באטמן באמת התבגר? ייתכן שבסוף השבוע הנוכחי תשמעו הרבה את השם "כריסטיאן", כך שאין הזדמנות טובה יותר מאשר לבחון את אחד הגברים הכי מוכרים שנושאים את השם - כריסטיאן בייל. השחקן ההוליוודי שחגג לאחרונה 41 שנות כשרון, מבלה כבר מאז אמצע שנות השמונים (כילד שחקן) על המסך, כשהוא משלב בין כשרון, מראה מצודד וצ'ארם אפל במיוחד.

בייל, שבכלל נולד באנגליה בשנות השבעים, מבלה מול מצלמות כבר יותר מ-25 שנים. זאת תוך כדי שהוא זוכה בשלל פרסים על דרמות איכותיות שבהן השתתף כמו "חלום אמריקאי", "אמריקן פסיכו" ואיך אפשר בלי - סדרת סרטי "האביר האפל", שבהם גילם את דמותו של באטמן. בין לבין, עבר להוליווד, נישא לסופרמודל והביא כמה ילדים, זאת מבלי להפסיק להראות את הפנים שלו על המסך הגדול.

אחרי כל כך הרבה שנים על השטיח האדום ומול עדשת הפפראצי, איך השתנה המראה של הבאטמן שמככב בשנים האחרונות בפנטזיות של כמה וכמה מעריצים (גיקים) ברחבי העולם? וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם בייל, כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר כרסטיאן מאז שהיה טרי בשכונה ההוליוודית ועד לשנים האחרונות, שבהן הוא הפך לשם מבוקש בכל פיצ'ר. אפל? עוד גוון של אפור.


וואלה! סלבס תמיד חלמה למתוח את באטמן, אבל מפחדת שסופרמן ינזוף בה.


עוד מתיחות פנים: ג'ון טרבולטה | קריסטין דייוויס | מלאני בי | קריס ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully