וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: גלית גוטמן חוטפת זבנג לפנים

12.2.2015 / 17:41

אבקסיס מצפה ואסתי יולדת, אבל בר רפאלי מקבלת פרס מיוחד. וגם: הישבן של מדונה מציץ, מה שכנראה גרם לתאונה המצערת של גלית גוטמן - קבלו את כל הסיפורים הלוהטים של השבוע. וואלה! סלבס רושמת

יח"צ - חד פעמי

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את המצעד פותחת בשורה טובה, על אבא אחד גאה ומצחיק במיוחד, שאחרי שהביא לעולם בת מתוקה - החליט להביא לה אח חמוד. נראה שהבייבי בום ממשיך לשטוף את הביצה, עם נדב אבקסיס שחביא ילד נוסף לאוויר העולם, יחד עם האמא של הבכורה שלו. אבקסיס, שלא מזמן יצא מהארון בתכנית דוקו-ריאליטי, אהב את רעיון ההורות והחליט, בשיתוף הפרטנרית שלו, להביא בייבי לעולם. הפעם, מדובר בבן.

נדב אבקסיס. ברק פכטר
אבא למופת. נדב אבקסיס/ברק פכטר

כעת לעוד מישהי שילדה בן בכור, אלא שבניגוד לכל שאר המפורסמות - פחות היתה בקטע של לשתף פעולה עם צלמי הפפראצי. בשעה טובה, אחרי תשעה חודשי לידה מפרכים במיוחד, אסתי גינזבורג ילדה בסוף השבוע האחרון את הבייבי הבכור. השמחה היתה גדולה, צלמי הפפראצי חיכו לאמא הטרייה מחוץ לבית שבצפון תל אביב בשביל לתפוס פריים משותף עם הסלקל, אך לאמא היו תכניות משלה והיא החליטה להקדים את הצלמים ולהתגנב לביתה לפני שהצלמים מגיעים. והתינוק? הוא כבר הגיע עם אבאל'ה עדי קייזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עדי קייזמן. ניר פקין
ואיפה אסתי?/ניר פקין

למקום השלישי, מגיעה אישה שלא ממש חוששת להיחשף בפני צלמי הפפראצי. אה כן, והיא גם לא ממש חוששת לחשוף. נראה שטקס פרסי הגראמי האחרון, היה צריך לקבל את השם הגראמדונה. למה? כי כל הטקס סבב סביב המלכה האם, מדונה, שהופיעה עם שירה החדש והשאירה לא מעט לסתות שמוטות על הרצפה. לאו דווקא בגלל ההופעה המחשמלת, אלא בעיקר בגלל תלבושת המטאדור שתפרו לה במיוחד בבית האופנה ג'יבנשי, שאפשרה לה לחשוף את הישבן העגלגל שלה בקלות יתרה. אם לא די בכך, את המופע שלה פתחה הכוכבת עם רמיקס שהכין לה הדי ג'יי הישראלי עופר ניסים. מי אמר כבוד או לא?

מדונה. GettyImages
אופסי! מדונה/GettyImages

קדימה לשתי כוכבות, שבדרך כלל לא חולקות שטיח אחד למרות שהן הישראליות הכי מפורסמות בעולם. עכשיו, יפגשו בטקס פרסים כשיעלו לקבל פסלון על פועלן. מצד אחד: הטופמודל בר רפאלי. מצד שני: הוונדר וומן גל גדות. ביחד: השתיים יטוסו לניו יורק בתחילת השבוע, שם יקבלו פרס על פועלן מטעם הקרן לידידות ישראל או שקר אחר כלשהו. והכל הכל בנוכחות הישראלי הכי מפורסם בעולם, הלא הוא שמעון פרס.

בר רפאלי וגל גדות. גטי, עיבוד תמונה
כבוד ישראלי. גל גדות ובר רפאלי/עיבוד תמונה, גטי

ובמקום הראשון, אם גם אתם הדלקתם את הטלוויזיה בתחילת השבוע ונדהמתם לגלות שלצד יואב לימור בתכנית הבוקר יושב דרור גלוברמן ולא הגברת גלית גוטמן, בטח תרצו לדעת שלבלונדה ההורסת היתה תאונה קלה בבית, לאחר שנפלה במדרגות ופתחה את המצח. אל דאגה, לאחר טיפול קצר בבית החולים שכלל תפרים באזור המצח, גוטמן שבה לביתה ובשעות אלו היא כבר דופקת פוזות לצלם באיטליה הרחוקה, שם היא מצטלמת לקמפיין חברת האופנה שהיא מייצגת.


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החלמה מהירה. גלית גוטמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully