וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים פה: כוכבי "המירוץ למיליון" מגלים מה היו מכניסים למיטה

11.2.2015 / 15:01

רגע לפני יום האהבה הבינלאומי, כוכבי הריאליטי העולמי נכנסו למטבח כדי ללמוד לבשל לחצי השני שלהם. בין לבין, שי ועדי אטון פטפטו על שילוב של אוכל עם סקס, ורז ביקש מאלכסה לפתוח פה גדול. וואלה! סלבס כפית

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

אם אומרים שהדרך להגיע ללבו של אדם, עוברת דרך הבטן - אז כוכבי העונה הנוכחית של "המירוץ למיליון", למדו אמש (ג') איך לכבוש את החצי השני שלהם באמצעות כמה טריקים במטבח. אל דאגה, אוריאל יקותיאל וטום באום לא התבלבלו בתחרות הריאליטי, אלכסה דול ורז זלצרמן לא עובדים על פתיחת מסעדת שף חדשה, כולם פשוט הגיעו לבשל יחד מול המצלמות ולזכות לעוד כמה דקות בתהילה.


עוד סיפורי סלבס:
המירוץ לאימוץ: התוספת החדשה למשפחה של אלכסה ורז
איפה בר רפאלי ועדי עזרא יבלו בוולנטיינז דיי?
כוכבי "חמישים גוונים של אפור" בעירום מלא

אלכסה דול. מתן כץ,
חותכים בזהירות! מאירי, אלכסה וטום מ"המירוץ למיליון"/מתן כץ
שי אטון. מתן כץ,
חצי מצמד האחים אטון, טעים לך?/מתן כץ

האקדמיה לבישול של בולטהאופ, הזמינה את חבורת הרצים למיליון לסדנת בישול וטעימה, בניצוחם של השפים אבנר לסקין ואסף זילברשטיין. וואלה! סלבס ניצלה את ההזדמנות כדי לשאול את גל וליאל (המאורסים), עדי ושי האחים ואת הזוג שני (הבלונדינית) ושי (העצום) - כמה שאלות שמשלבות רומנטיקה עם מה שהם מכניסים לפה. איך זה קשור לג'חנון? שימו לב.

אוריאל יקותיאל. מתן כץ,
אוריאל יקותיאל במראה של עקרת בית נואשת/מתן כץ
דניאל טופז, מאירי שמש. מתן כץ,
דניאל טופז ומאירי שמש מאוהבים בסירים/מתן כץ

"אני הייתי כרובית", ענתה אלכסה דול לשאלה איזה מאכל היתה רוצה להיות, רק כדי שבן הזוג שלה יתקן אותה. "היא היתה גמבה לדעתי" אמרה זלצרמן, "אני הייתי אנטריקוט". שני בקטנה הודתה שהיתה כנראה בגט מלא בשווארמה, בעוד שהאחים שי ועדי חושבים על עצמם בתור ג'חנון תימני אסלי. למה? אולי כדאי שתבחנו את אזור החלציים שלהם (ובלי שום בדיחה על ביצה חומה).

רגע לפני שנתנה לזוגות לבחון אחד את השני במשחק טעימות אוכל משעשע (כן, רז באמת דרש מאלכסה לפתוח "פה גדול". חמוד) - הם נשאלו איזה מאכלים הם נוהגים להכניס למיטה, רק כדי להשתעשע. "תותים, שוקולד", חשפו גל וליאל, "זה מלכלכך, אפשר לשמור את זה למיטה של מישהו אחר. נניח במלון", אמרו. "אוכל מעורר אצלי רצון לישון, שום דבר מיני. בשאר הזמן אני מיני, כן?", הבהיר חצי מצמד התאומים. אם אתה אומר.


וואלה! סלבס מכניסה רק גזרים למיטה. נמאס לה מגברים.


רכלו על השילוב של סקס, אוכל ו"המירוץ למיליון" בפייסבוק

רז, שומע?

רז, שומע? אלכסה דול בשמלת כלה

לכתבה המלאה
אלכסה דול, רז זלצרמן. מתן כץ,
פה גדול, כפרה? אלכסה דול נוגסת ברז זלצרמן/מתן כץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully