וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה מלקק את קרדשיאן, שמחבקת את ביונסה: מה שלא ראיתם בטקס פרסי הגראמי

9.2.2015 / 12:28

מדונה השוויצה בישבן ואז גלגלה עיניים על ליידי גאגא. פול מקרטני רקד עם עצמו. ביונסה הרשתה לריהאנה לנשק את הבייבי. וגם: מה קניה ווסט עשה לטיילור סוויפט בטקס הגראמי? וואלה! סלבס מסכמת

ראיתם את הזמרים הגדולים בעולם צועדים על השטיח האדום, בחנתם כמה אייקונים מוזיקליים מקבלים עוד פסלון זהוב או מוציאים את הגרון והנשמה על הבמה של טקס פרסי הגראמי 2015? ובכן, וואלה! סלבס החליטה לרכז בפניכם דווקא את אותם רגעים, קטנים או גדולים, שלא תזכו לבחון במקומות אחרים. מישבן שלוף ועד לרוקסטאר שרוקד עם עצמו - זה כל מה שאתם צריכים לדעת על מה שקרה מאחורי הקלעים של טקס פרסי המוזיקה הנחשב.

מדונה, נאס, גיא עוזרי. GettyImages
ובכן, היא נהנית. מדונה יושבת בשורה הראשונה של טקס הגראמי/GettyImages

מדונה זוכה בתואר "ישבן השנה"

בעולם שבו ריהאנה לובשת ספוגית ליפה ענקית, מיילי נשארת לבושה ומינאז' הולכת על לוק "אמא של הכלה" קלאסי - מדונה יודעת שהיא צריכה לעשות הכל כדי למשוך את תשומת הלב על השטיח האדום. ישבה וחשבה האייקון, עד שהחליטה שהדרך הטובה ביותר היא ללבוש שמלת בגד גוף, להפשיל את תחתוני התחרה ולהפגין בפני העולם ולו לרגעים בודדים, את ישבן הפלדה בן ה-56 שלה. טוב, כולם אומרים שהשנה האחרונה היתה זו שבה התחת חזר, לא?

מדונה. GettyImages
מחייכת בכניסה. מדונה על השטיח האדום/GettyImages
מדונה. GettyImages
משוויצה בנכסים, בבגד גוף של ג'יבנשי/GettyImages
מדונה. GettyImages
ממשיכה לדרכה כמו מלכה. מדונה/GettyImages

עבו אתכם מהאחוריים המלכותיים שלה, תשכחו מהמחוך ומהחזה המתפקע, השאירו בצד את העובדה שהיא ריחפה מעל הבמה בסיום ההופעה המשובחת שביצעה עם השיר החדש "Living for Love" - שימו לב לתגובה של מדונה בזמן שליידי גאגא גנחה לייב על הבמה מולה. העיניים מתגלגלות? כן, הכי שני צעדים מאחוריה.

מדונה. טוויטר, צילום מסך
ואז ראתה את ליידי גאגא על הבמה. מדונה בקהל/צילום מסך, טוויטר

פארל לא מעריץ של טיילור סוויפט

חשבתם שפארל הוא הכי האפי? תחשבו שוב, יש כנראה עלמת חן אחת שמצליחה לחלץ ממנו את הצד האפל. שמה הוא טיילור סוויפט, שנקלטה בעדשת המצלמה כשהיא מקפצת באושר על הכיסא שלה במהלך ההופעה של האיידול שלה (נו, מדונה) שנערכה במהלך הטקס - כשמיסטר "האפי" יושב מאחוריה, בוהה בה, במבט ספק רצחני ספק לועג. רוצה לומר - גברת, שייק איט אוף, אבל לא בכל מחיר.

טיילור סוויפט עושה סולחה קניה!

אבל עזבו אתכם מנענוע העכוז או מעוד מטיל פלדה כבד, טיילור סוויפט הוכיחה שהיא הזוכה הגדולה של הערב - כשהסכימה לסלוח ולשכוח לראפר קניה ווסט על ההשפלה שהעביר אותה בטקס פרסים נוצץ, שש שנים קודם לכן. בעלה של מיס קרדשיאן, שכנראה לא ישכח לעולם את הרגע שבו החליט לעלות על הבמה של ה-VMA עם נאום "ביונסה היתה צריכה לזכות" בזמן שסוויפט קיבלה את הפרס, לא רק שביקש ממנה סליחה ומחילה בגראמיז, אלא גם התחבק עם הפופסטאר והתייצב לצילום משותף לצדה. אה, וגם, כנראה, פלט שקר לבן או שניים כשהחמיא לה על השמלה הנוצצת.

קניה ווסט, קים קרדשיאן, טיילור סוויפט. GettyImages
"טיילור, חולה על הנעליים שלך". קניה ווסט מפרגן לסוויפט/GettyImages
קניה ווסט, טיילור סוויפט. GettyImages
פלאשינג לייטס. ווסט את סוויפט/GettyImages

קניה וחופן של קים קרדשיאן

אם כבר הראפר הקשוח, זה שלא דואג לבלות זמן רב יחד עם אשתו האוהבת קים קרדשיאן, שימו לב איך הוא מדגים את טכניקת הנשיקה שלו מול הפלאשים. ווסט, הביא את מלכת הטראש יחד איתו לאירוע - שם, מלבד להשוויץ במחשוף העמוק שלה, השניים הוכיחו שנורת' ווסט לא הגיעה עם החסידה (אלא כנראה באקט דומה לזה שהגלובוס יכול היה לבחון בקלטת הסקס של קימי).

קניה ווסט, קים קרדשיאן. GettyImages
צמד חמד? קים קרדשיאן וקניה ווסט מאוהבים/GettyImages
קניה ווסט, קים קרדשיאן. GettyImages
נשיקת אהבה אמיתית. קים וקניה מתלקקים/GettyImages

מלבד הלשונות שהתערבלו להן על השטיח האדום, הידיים דביקות של ווסט נצמדו לעכוז המפורסם של קרדשיאן - אותו אחד ששבר את האינטרנט ממש לא מזמן. ואז שוב. ושוב. אחר כך, היא היתה צריכה לשפשף את פניו כהלכה, עד שניקתה אותו לגמרי מכל השאריות. ליפסטיק, שובבים.

קניה ווסט, קים קרדשיאן. GettyImages
"מאמי, יש לך טיפת ריר כאן". קרדשיאן מנגבת/GettyImages

ביונסה עושה פוזה לקרדשיאן

ייתכן שבהשראת צו הפיוס של קניה את טיילור, או סתם כי ג'יי זי לחץ עליה (כי בכל זאת, הבעל דורש), אבל גם קווין בי הגיעה לטקס המדובר באווירת "שלום עלי אדמות". קים קרדשיאן, הכלה שמהחתונה שלה הבריזה מיס נואלס, עמדה לעוד צילום משותף עם בעלה (בחליפת קטיפה, השם ירחם!) - כשלפתע לצדה הגיחה ביונסה בחיוך צחור ונוצץ, נצמדה אליה ועשתה פוזות של חברה טובה (או סתם ידידה רחוקה). בשלב הזה, מייקל ג'קסון יכול לקום לתחייה וביבר יכול להכריז על עצמו כמלך דנמרק, הכל באמת אפשרי.

ביונסה, קניה ווסט, קים קרדשיאן. GettyImages
רבותי, היסטוריה. ביונסה-קרדשיאן-ווסט בתמונה משותפת/GettyImages

ריהאנה, לב, בלו אייבי

שימו לב מה קורה כשהילדה הכי רעה בעולם הפופ, או כפי שאתם מכירים אותה - ריהאנה, כנראה מתחילה להרגיש מהרחם. נדמה שהשנים עושות את שלהן, כי רי-רי פשוט לא יכלה להסיר את הידיים שלה מבתם של ביונסה וג'יי זי, בלו אייבי, שהגיעה בתור אקססורי לשטיח האדום של טקס הגראמי. לא משנה כמה שמלת הליפה הוורודה העצומה שלה הפריעה וסרבלה את העניינים - ריהאנה ירדה על הברכיים לנשיקה של דודה אוהבת. אה, ומבט האימה על פניה של בלו? טוב, גם היא יודעת שלא להתעסק עם הביץ' של אבא.

ריהאנה, בלו אייבי. GettyImages
"כפרה, אפשר בוסה?". ריהאנה עם בלו אייבי/GettyImages
קייטי פרי, ריהאנה. GettyImages
ואז קייטי פרי שחזרה את המהלך עם ריהאנה/GettyImages

הרגע של הערב: סר פול מקרטני רקדן אוטומטי

קחו את אחד הרוקסטארז הכי מוערכים בעולם, חברו אותו לשיר שהוא אוהב (אבל כנראה שרק הוא) וערבבו עם מצלמה שמתעדת את הרגע. קיבלתם פול מקרטני, בן 72, מנשל את טיילור סוויפט מתואר "המנענע המצטיין של הערב", כלומר לפחות עד שקלט שהוא מתועד בשידור חי והתיישב בחזרה בכיסא המרופד. בכל זאת, האצילות מחייבת, סיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully