וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחצ'ה תרימי: השאלה שהביכה את בר רפאלי

2.2.2015 / 0:04

הטופמודל הישראלית בדרך להפוך לגיי אייקון? על סט צילומי הפרסומת החדשה שלה עם כוכב "המירוץ למיליון" אוריאל יקותיאל, היא מדגמנת הבנה בלקסיקון - ומגלה: עדי עזרא לירד. וואלה! סלבס מחרודה

צילום: דייב שחר, עריכה: רן צימט

קחו טופמודל ישראלית בשם בר רפאלי, ערבבו אותה עם אחד מכוכבי הריאליטי הכי גאים שיש על המסך כיום - או בשמו המלא אוריאל יקותיאל. התוצאה? חגיגה ורודה על סט הפרסומת החדשה של גברת דוגמנית. יאחתי, תרימי!

לרגל החיבור בין מיס רפאלי למיסטר יקותיאל, וואלה! סלבס לא בחנה מי משניהם צועד טוב יותר על נעלי עקב דקיקות (הרי אוריאל הכי מקפיץ בקליפים הוויראליים שבהם הוא משתתף) - אלא דווקא עד כמה הדוגמנית מתמצאת בז'רגון של הקהילה המקומית הגאה, בדרכה להפוך לגיי אייקון מקומי. כן, כולל השאלה המתבקשת על בן הזוג החתיך, עדי עזרא.


עוד סיפורי סלבס:
מה גרם לעודד בן עמי לפוצץ ראיון עם בר רפאלי?
איתי תורג'מן והאקסית של עידן יניב בדייט
רז, רואה: אלכסה דול בשמלת כלה

בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
וודג' מחרוד? בר רפאלי עושה פרצוף/צילום מסך, אינסטגרם

מתברר שמיס רפאלי, שהנחתה לפני כשנה וחצי את אירוע מצעד הגאווה בתל אביב, לא צריכה את יקותיאל כדי לשלוט בז'רגון של הקהילה. על סט צילומי פרסומת הקיץ המשותפת שלהם רשת המשקפיים קרולינה למקה ברלין - רפאלי ידעה בהצטיינות מה משמעות המילים "וודג'" (פנים), "אוחצ'ה" (בחור נשי מעט), "יוז'רלית" (פשוטה, פשוטה, פשוטה) וג'ונג'" (ובכן, כשמו כן הוא - איבר מין גברי). יקותיאל עצמו, לא הכיר את המילה "ספונג'" (שפתיים). הכי מחדל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בר רפאלי. צילום: עידו איז'ק,
איזה שוכשוך. רפאלי מדגמנת לקרולינה למקה ברלין/צילום: עידו איז'ק

"לירד", אם תהיתן, הוא חתיך בשפת ההומואים - מילה שרפאלי הכי הכירה ואפילו השתמשה בה כדי לתאר את בן הזוג עזרא. "לגמרי ליררררד!", הסבירה בחיוך, "אם הוא ידע שאני מדברת עליו במילים של הגייז... זה נורא מצחיק כי כשאני עם החברים אני מתחילה לדבר ככה - וכשאני חוזרת הביתה, הוא אומר לי 'מאמי, לא בבית, בבקשה'". הכי פאג האג.


וואלה! סלבס מטפחת וודג' של שטן.


רכלו על בר רפאלי, גיי אייקון, בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully