וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באיילת שקד יש משהו מאוד סקסי"

27.1.2015 / 0:01

פולטיקה הולכת עם אופנה? הצחקתם את המפורסמים המקומיים, שהתכנסו בתצוגת האופנה של רנואר וקבעו מי הפוליטיקאי שצריך לעבור מהפך, למי יש סקס אפיל ולארון של מי היו רוצים להיכנס. וואלה! סלבס בגבולות הטעם הטוב

עיבוד תמונה

אומרים שהבגדים מציגים את האדם ואת מי שהוא. אם נכון הדבר, מה זה בעצם אומר על הפוליטיקאים בישראל, שאיך לומר זאת בשפה עדינה - לא ממש ניחנו בחוש אופנתי. זאת כמובן, אם תשאלו את המפורסמים המקומיים שהגיעו אתמול (ב') לעוד אירוע אופנה נוצץ, שלא ממש אוהבים את הסטייל של חברי הכנסת ושרי הממשלה.

אנה ארונוב. אלירן אביטל, ניר פקין
יאיר! אנה ארונוב/ניר פקין, אלירן אביטל

רגע לפני הבחירות לכנסת הבאה, וואלה! סלבס ניצלה את אחד מאירועי האופנה הגדולים בתעשייה - תצוגת האופנה של "רנואר" לעונת קיץ 2015 - רק על מנת לבדוק עם הסלבס מה דעתם על המלבושים של נציגי הציבור.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אושרי כהן. אלירן אביטל, ניר פקין
מה עם איילת שקד? אושרי כהן/ניר פקין, אלירן אביטל

אז מי לדעת המפורסמים מי המפורסמת שמתלבשת הכי טוב בכנסת? פאולינה אלברשטיין קבעה שהגברת שרה נתניהו מתלבשת כראוי (למרות שהיא לא ממש חברת כנסת). לעומתה טום באום ("המירוץ למיליון"), חושב שדווקא הח"כית מירי רגב היא הדבר הכי אופנתי בכנסת. אושרי כהן החמיא לחברת הכנסת איילת שקד ואף אמר ש"שקד היא בעיניי אישה מאוד יפה ויש בה משהו סקסי. מאוד". בדיקת ראייה, עשית לאחרונה, נשמה?

פאולינה אלברשטיין. אלירן אביטל, ניר פקין
אוהבת את הלוק של שרה. פאולינה אלברשטיין/ניר פקין, אלירן אביטל

רגע, מי מבין חברי הכנסת ניחן בסקס אפיל? "יאיר לפיד", ענתה זוכת "האח הגדול" טהוניה רובל מבלי להסס, ממש כמו הרקדנית אנה ארונוב, שהסכימה איתה והלכה על השר לשעבר לפיד. לעומתן, נטלי דדון חושבת שדווקא ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא הדבר הכי סקסי בכנסת. ומה אושרי חושב? יאיר, ברור שיאיר, אבל גם איילת שקד. רוצה לספר משהו לאומה?


וואלה! סלבס חושבת שחבר הכנסת עם הכי הרבה סקס אפיל הוא פולישוק.


רכלו על סלבס, פוליטיקה וכל השאר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully