וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על קווין קוסטנר

שירות וואלה! סלבס

23.1.2015 / 0:06

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

קווין קוסטנר. GettyImages
כמה אהבה. קווין קוסטנר עם אשתו כריסטין באומגרטנר/GettyImages

# למרות הצלחה הענקית של קווין קוסטנר כשחקן, הוא ידוע גם בכמה כישלונות מהדהדים - בזכותם הוא קיבל 16 מועמדויות לטקס פרסי ה"ראזי", שמעניק פרסים לסרטים והשחקנים הגרועים של השנה. עם זאת, קוסטנר מחזיק בבית גם כמה פרסי אוסקר, כולל אחד כבמאי הטוב ביותר והסרט הטוב ביותר, עבור "לרקוד עם זאבים" משנת 1990.

# רגע לפני שהפך להיות שחקן קולנוע מצליח, קוסטנר עסק בכמה עבודות מפתיעות ביותר. אחת מהן היתה מדריך טיולים על אוטובוסים ברחבי לוס אנג'לס, מאלה שמסבירים על בתי הכוכבים ומגלים סודות על השכנים של המפורסמים הכי גדולים בשכונה. כיום, סביר להניח שאותו אוטובוס עוצר ליד הבית שלו.

קווין קוסטנר. GettyImages
כמה ילדים יש לך? קוסטנר/GettyImages

# כנער, קוסטנר היה יצירתי במיוחד והיה נער מקהלה בכנסייה הבפטיסטית. הוא גם כתב שירה והשתתף בחוגי כתיבה. בהיותו בן 18, פיתח תחביב של שיט נהרות ובנה בעצמו סירת קאנו למטרה זו. את התיכון הוא סיים כאשר היה בנבחרת הבייסבול, פוטבול והכדורסל של התיכון שלו -כאשר הוא מתנשא לגובה של 1.60 בלבד.

# לקוסטנר יש שבעה ילדים משלוש אמהות שונות, שלוש מאשתו הראשונה סינדי סילבה, שממנה התגרש בשנת 1994. ילד משדרנית הטלוויזיה ברידג'יט רוני. בשנת 2004 נישא שוב למעצבת תיקי היד כריסטין באומגרטנר, ממנה יש לו גם שלושה ילדים.

# בנוסף להיותו רוכב סוסים מקצועי וחובב ספורט מושבע קוסטנר הוא גם הסולן של להקת קאנטרי-רוק בשם "קווין קוסטנר והמערב המודרני". בשנת 2007 הלהקה ערכה סיבוב הופעות בכמה לוקיישנים בעולם.


רכלו על הסודות של קווין קוסטנר בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קווין קוסטנר. Ezra Shaw, GettyImages
חבר של גל גדות. קוסטנר/GettyImages, Ezra Shaw

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully