וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונה משפחתית: יובל שרף ושלומי שבן הורים לבן

14.3.2015 / 9:54

חברתם הטובה נינט כבר הרחיבה את הפמיליה, אך כעת הגיע תורם של צמד האמנים להפוך לשלישייה. קבלו את ההורים הטריים שלומי שבן ויובל שרף, שילדה הלילה את בנם הבכור. וואלה! סלבס תרגיל בהתעוררות

שלומי שבן, יובל שרף. ניר פקין
ילד, עכשיו. שלומי שבן עם יובל שרף/ניר פקין

יש ילדים שיורשים מההורים שלהם את המראה, יש אחרים שיורשים כישרון - אבל במקרה של יובל שרף, שהביאה לעולם בלילה שבין שישי ושבת בן ראשון משותף לה ולבעלה, שלומי שבן - נדמה שמדובר בבייבי שזכה להיוולד עם תערובת של אופי, שיק ויופי. אחלו לצמד האמנים המוכשרים מזל טוב, הם הפכו למשפחה בת שלוש נפשות.

יובל שרף. קניוני עופר,
מדגמנת! יובל שרף עגולה במהלך ההריון/קניוני עופר

וואלה! סלבס היתה הראשונה לספר לכם כי שבן את שרף, שנשואים למעלה משלוש שנים, עובדים על הרחבת המשפחה - בתזמון מושלם עם גל ההריונות בביצת הבידור המקומית ובמיוחד זה של חברתם הטובה של בני הזוג, נינט טייב (שילדה בתחילת השנה בת בכורה). כאמור, מדובר ביורש עצר בכור לשחקנית האדמונית בת ה-29 והיוצר המוזיקלי המוכשר בן ה-38.

אחרי כמה חודשים של ציפייה, צילומי אופנה (שלה) ומופעי במה (שלו), חשה שרף בצירים במהלך סוף השבוע והגיעה יחד עם בעלה לבית היולדות בבית החולים "תל השומר". שם, כעבור מספר שעות של נשיפות, דחיפות ואנחות, יצא לאוויר העולם בנם הבכור, שככל הנראה ימשיך את השושלת האמנותית שיצרו השניים. שלומי, כדאי שתתחיל לתרגל ל"תרגיל בהתעוררות". באמצע לילה.

הסוכנת של שרף, זוהר יעקובסון, מסרה בתגובה: "בשעה טובה בן מקסים נולד בלילה ליובל שרף ושלומי שבן. לכולם שלום, אנו מתרגשים ושמחים מאוד ומאחלים את כל הברכות הטובות".


וואלה! סלבס תמיד רצתה ילד מבחור בלונדיני. ככה יוולד לה זהב שחור.


אחלו ליובל שרף ושלומי שבת מזל טוב על הבייבי גם בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
יובל שרף. ניר פקין
בהריון עם היפהההה שלי!!1! יובל שרף ושלומי שבן/ניר פקין
יובל שרף, שלומי שבן. ראובן שניידר
קונג'רג'וליישנז. שרף ההריונית ושבן/ראובן שניידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully