וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה הענקית שבר רפאלי הכינה לעדי עזרא

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

19.1.2015 / 10:01

מה יעשה לאיש שהטופמודל מאוהבת בו? בר רפאלי ערכה לבן הזוג מסיבת הפתעה חשאית לכבוד יום הולדתו ה-40, כולל כל החברים הנוצצים של עזרא ועוד אורח חשוב שריגש אותו. וואלה! סלבס אוצר טבע

ניר פקין

בר רפאלי היא דוגמנית, מנחה, נערת זוהר, אשת עסקים וכעת, ניתן להעניק לה גם את התואר מארגנת מסיבות למופת. אבל לא בגלל ההילולה השנתית שהיא מארגנת לעצמה בכל קיץ - כי אמש (א'), בתום יום צילום מתיש שעברה, ערכה מסיבת הפתעה מרגשת וסודית במיוחד לגבר של חייה, עדי עזרא. הנוכחים: חבריו הקרובים ביותר של בן הזוג שלה בשנה האחרונה, שציין אתמול 40 שנות צ'ארם, פלוס עוד אדם חשוב במיוחד שמרגש את הטופמודל והגבר שלה. הכי פאן.


עוד סיפורי סלבס:
מה בר רפאלי חושבת על הרומן של ליאו וריהאנה?
שופינג, בייבי: יעל פוליאקוב מתכוננת ללידה
נינט טייב והתינוקת יוצאות הביתה

בר רפאלי, עדי עזרא. ניר פקין
"רגע, זו היתה הפתעה?". בר רפאלי עם עדי עזרא/ניר פקין
בר רפאלי, עדי עזרא. ניר פקין
כן, היא מאוהבת בגבר הזה!/ניר פקין

רפאלי, שעבדה על תכנון האירוע בסודי סודות בחודש האחרון, כינסה כמה חברים קרובים בהם המפיק מוטי רייף, המעצבת דורית בר אור, איש העסקים (והאקס של אנה ארונוב), דן מירביס, הפרסומאי ספי שקד ובני משפחת רפאלי, לבית פרטי עם די ג'יי וכיבוד יוקרתי, בשכונת כרם התימנים התל אביבית.

אחרי שאפילו צלמי הפפראצי התבקשו להסתתר בצד (וזכו לתודה אישית מהדוגמנית אחרי ההתרגשות הראשונית) - רק בכדי לא להרוס את הסופרייז של רפאלי לעזרא (שחוגג את יום הולדתו ממש היום) - הגיעה למקום הדוגמנית יחד עם הבויפרנד. ואז כולם קפצו על ילד יום ההולדת (הגדול) בקריאות התרגשות והילולה. אבל אז, הגיע האיש שכולם המתינו לו, כלומר, מלבד עזרא.

בר מדברת

"אני הכוכבת הבאה שתכנס להריון"

לכתבה המלאה
בר רפאלי עדי עזרא. אינסטגרם, צילום מסך
לראייה? חיבה/צילום מסך, אינסטגרם
בר רפאלי, עדי עזרא. ניר פקין
"עדי, תעשה לי ילדים!". עזרא עם רפאלי/ניר פקין

האושיה המפתיעה? הקומיקאי גדי וילצ'רסקי, זה שמפרט כמה הוא אוהב את הדוגמנית הישראלית במופע הסטנד אפ ואפילו אירח את בני הזוג בקהל לפני כשנה בדיוק - שהוזמן במיוחד כדי להפתיע את חתן השמחה, כולל המגפון הצמוד שלו. "אתה לא מתבייש, טייקון שמנכס לעצמו את אחד מאוצרות הטבע של ישראל ולא חולק בה כאחרון הטייקונים. עדי - בר היא של כולנו", צחק הקומיקאי שכנראה הכין בדיחות מיוחדות לכבוד הערב.

"אני קורא לעמוד על זכותו של הישראלי הפשוט לראות את בר רפאלי או עומדת מתחת לחופה או חוזרת לשוק", הוא הוסיף לקול מחיאות הכפיים של החברים בחגיגה, "שחרר לנו אותה כבר עדי", אמר לפני שהקהל התחיל לשיר את המילים "תציע, תציע, תציע" - ללחן של השיר "משיח". רגע, אז עדי הבין את המסר?


וואלה! סלבס לא צוחקת כשמדובר בבר רפאלי. היא לא מתעסקת עם המשיח.


רכלו על ההפתעה הענקית של בר רפאלי בפייסבוק

גדי וילצ'רסקי. ניר פקין
עשה להם בדיחה. גדי וילצ'רסקי/ניר פקין
מוטי רייף. ניר פקין
מוטי רייף בשחור בלבד/ניר פקין
ניל רפאלי. ניר פקין
האח ניל רפאלי הגיע לברך עם לילך יפה/ניר פקין
דן מירביס. ניר פקין
האקס של וחבר טוב של עזרא. דן מיבריס/ניר פקין
עדי רונן, יואב ראובני. ניר פקין
אופנתיים. עדי רונן ויואב ראובני/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully