וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: מי היורשת של נינט טייב?

15.1.2015 / 16:45

שבוע סוער במיוחד עבר על הביצה, הריון של מאמי לאומית, בריתה של יורש עצר ואירוסים של אחת הבחורות היותר לוהטות בביצה. בקיצור, חבל על הזמן

בימוי: דובי קליין עריכה: מאיה בן ניסן בגדים באדיבות: FRED PERRY

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את המצעד פותחת בשורה טובה, על הסכם פשרה שהושג בין כוכב, שהוא גם נהג מונית, שהוא גם הבעל של אחת הנשים היותר מפורסמות בעולם לבין עיתון שכבר נסגר. רגע אמרתי בשורה טובה? טוב, תלוי למי. Don't mess with a taxi driver. בטח לא כשקוראים לו עידו רוזנבלום, בטח לא כשגם אישתו יונית לוי מעורבת איכשהו בפרשה. אחרי תקרית לא נעימה בין רוזנבלום וחבריו לצלם של גיא פינס, עיתון מעריב פרסם ידיעה שלא ממש עלתה בקנה אחד עם גרסתו של הנהג המפורסם, שהחליט לתבוע את העיתון בסכום של 200 אלף שקל. המשפט היה בעיצומו והשופטת ביקשה שגם מגישת החדשות תעלה לדוכן העדים, מה שככל הנראה הדליק נורה אדומה אצל רוזנבלום שהחליט להגיע לפשרה עם מעריב ולקבל רק שכר טרחת עורך דין. משהו בקטנה, 30 אלף שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסכם פשרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום הרביעי, נמצאת אם כל החגיגה, הפיאסטה הכי מדוברת של השנה, החפלה הכי חפלתית?! בקיצור יאן גולן נולד כאן. יאן גולן, חמוד קטנטן, עוד לא הגה מילה וכבר קיבל חבילה. לא קל להיוולד לאבא כמו אייל גולן. עזבו את המעריצים, התיקים הפליליים ושאר הבלבולים, כשאתה הבן של הזמר הכי מפורסם בארץ – אתה צריך לשלם על זה. ואיך? ללבוש טוקסידו מפואר, למרות שעוד לא מלאה לך שנה, לראות 1500 איש עוברים על פנייך בערב אחד וכולם רק רוצים לגעת, לחבק, לנשק ובעיקר ללקק. לאבא כמובן. אה כן, ואם לא די בכך, אתה צריך לשמוע את פאר טסי שר שוב ושוב ושוב ושוב את דרך השלום ושוב ושוב. טוב יאן גולן בונבון קטנטן, לפחות אתה לא צריך לדאוג ללחם וחלב. בשביל זה יש את אבאל'ה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אייל גולן, יאן גולן. ניר פקין
יאן גולן נולד כאן./ניר פקין

במקום השלישי מחכה עוד חגיגה, הפעם של כמה ישראליות, שהוסיפו להן קצת אבק כוכבים הוליוודי והטיסו אותן עד למקום הכי נוצץ ביקום. נשמע מעניין? ישראל על המפה! ולא, לא בגלל שביבי צעד בשורה הראשונה לצד מנהיגי העולם – אלא בגלל שלוש ישראליות, שהחליטו להוכיח לעולם שמסיבה בלי ישראלית שתוסיף קצת פלפל, היא לא מסיבה. הפעם היו אלו בר רפאלי, מורן אטיאס ונועה תשבי, שהגיעו למסיבות הלוהטות שהתקיימו אחרי טקס גלובוס הזהב. שלוש הבנות הגיעו למסיבות השוות, צעדו על השטיח האדום, הפגינו פיגורה לוהטת במיוחד והראו לעולם שישראל על המפה ותישאר על המפה!

בר רפאלי. GettyImages
זוהרת מתמיד. בר/GettyImages

אל המקום השני מגיעה עוד ישראלית לוהטת, אלא שבניגוד לשלוש שלמעלה כבר לא צריכה לדאוג לשידוך. היא את שלה מצאה. ואחד ממש טוב. זו היא הודעה אחרונה לכל הרווקים, יש לכם עוד 10,9,8,7.. שיט פספסתם! זהו, סיון קליין מאורסת! ולא סתם. המגישה הכי לוהטת על המסך שלכם טסה עד לרומא בשביל להצטלם לאיזה קמפיין, לא שזה מעניין מישהו. מה שבאמת מעניין הוא שלאחר יום הצילומים, החבר ההורס שלה, שהתלווה אליה, כרע ברך ושאל את שאלת השאלות, נו זו שכל אחת היתה מתה לשמוע, כן, כן, זו שמגיעה גם עם טבעת משובצת יהלום. ברור שהיא אמרה כן!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיהיה במזל! סיון וזיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובמקום הראשון נמצאת עוד בשורה טובה. ולא סתם, מאמי של בשורה למאמי של בחורה. בעצם היא כבר לא מאמי, אלא בחורה בועטת לא? טוב, תכלס הידיעה הזו גם בועטת. בבטן!
עצרו את הכל! ההריונינה הגיע לסיומו! תשעה חודשים שנמשכו כמו תשעה יובלים הגיעו לסיומם! בשעה טובה בלי עין הרע בן פורת יוסף חמסה טפו טפו טפו מלח שום בצל, יורשת העצר הגיחה לאוויר העולם! כן, נינט טייב ילדה סוף סוף את בתה הבכורה, וכמובן שוואלה! סלבס היתה הראשונה לדווח לכם! אז נכון, שם עדיין אין למאמי הקטנטנה, אבל כל הצעה תתקבל בברכה. טוב נו חוץ משמות כמו יהודית או רונית, או כל שורש שמזכיר כל אקס מיתולוגי שהוא. בקיצור, שיהיה במזל.

נינט טייב. צ'ינו פפראצי,,
שיהיה במזל!/צ'ינו פפראצי,

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully