וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה לוי מגיב על הלידה: "אני אסמס לנינט"

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

15.1.2015 / 0:12

השחקן ההורס והארוס לשעבר של האמא הטרייה, מדבר על ההריון של האקסית ואף חושף כי הוא מתכוון לסמס לנינט ולברך אותה לרגל הלידה. מתי זה יקרה? כנסו ותגלו. וואלה! סלבס שרופה

צילום: ניר פקין

נראה שההריון של השנה, הלא הוא של נינט טייב ובעלה יוסי מזרחי, לא מפסיק לספק כותרות. אחרי שוואלה! סלבס היתה הראשונה לספר לכם על הלידה של יורשת העצר הכי מאמי בביצה המקומית, עכשיו קבלו תגובה ראשונה של יהודה לוי לדבר ההריון.

יהודה לוי. צילום מסך
הורס!/צילום מסך

אם חשבתם לרגע שבימים אלו לוי יושב בביתו ובוכה על מר גורלו, אתם טועים ובגדול. נראה שהשחקן ההורס עסוק בימים אלו מעל לראש, ולא רק זה - הוא גם מפרגן מאוד לארוסה לשעבר שלו. כמה מפרגן? עד כדי כך שהוא מתכוון לסמס לה מזל טוב לרגל הלידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יהודה לוי, נינט טייב. אביב חופי
בימים טובים יותר. נינט ויהודה/אביב חופי

וואלה! סלבס תפסה את השחקן ההורס בעוד יום צילום לסדרה "המדרשה" שתשודר ב"רשת", ולא יכלה שלא לשאול אותו האם הוא סימס לנינה בעקבות ההריון? "האמת שעוד לא סימסתי לה", ענה לוי בחצי חיוך מבויש וסקסי במיוחד והוסיף (שימו לב!), "אני אסמס לה".

נינט טייב הרשימה. ניר פקין
אתם עוד תשמעו מיהודה. נינט ויוסי/ניר פקין

למקרה שתהיתם, מדובר באירוע מכונן, שכזכור, לפני שבועיים נפגשו השניים בחתונה של ציון ברוך ויאנה יוסף, אך בחרו להתעלם האחד מהשנייה. אז מתי יקרה האירוע המכונן הזה? "אני נותן לה רגע להירגע, במלון, במלונית, שתירגע עם בעלה והמשפחה ואחרי זה אני אסמס לה". פשוט קסם הבחור הזה. פשוט קסם.

גם וואלה! סלבס סימסה לאקס שלה אחרי שהביא לעולם את בנו הבכור, היא לא זוכרת מה בדיוק, אבל המילים "הלוואי ותהיה עקר" בהחלט היו שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully