וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלף בית: נטלי פורטמן בהריון שני?

שירות וואלה! סלבס

14.1.2015 / 3:02

שלוש שנים אחרי שהביאה לעולם את בנה הבכור, נדמה שנטלי פורטמן החליטה על הרחבת הקן המשפחתי עם בעלה, בנג'מין מילפייה. לפחות ככה מספרים חבריה לצהובונים בחו"ל. וואלה! סלבס אמהית

נטלי פורטמן לובשת דיור במסיבת וניטי פייר לאחר טקס האוסקר, הוליווד, 24 פברואר 2013. Pascal Le Segretain, GettyImages
כך היא נראתה בהריון הראשון. נטלי פורטמן/GettyImages, Pascal Le Segretain

זהו, העולם מוכן לתינוק מספר 2, עבור השחקנית נטלי פורטמן ובעלה, הכוריאוגרף בנג'מין מילפייה. בימים האחרונים, הצהובונים באמריקה מתעקשים כי הזוג ההוליוודי האיכותי עובד על תינוק שני, כך שייתכן שבקרוב יגלו כי פורטמן כבר מטפחת ברחמה אח או אחות לבנה הקטן אלף. זה אומר שיקראו לצאצא ב'?

קרובים לשחקנית והבמאית ממוצא ישראלי, מספרים שהשניים שהתחתנו זמן קצר אחרי הלידה, כבר מרגישים מוכנים לילד שני. "הם מנסים כעת להביא לעולם ילד נוסף וכבר סיפרו לחברים הטובים שנטלי החליטה שזה הזמן המושלם עבורה להרחיב את המשפחה... וכמובן שהיא אומרת את המילה האחרונה", סיפרו לצהובונים.


עוד סיפורי סלבס:
משפחת קרדשיאן נוסעת לטיול שורשים
מה קורה בין ליאונרדו דיקפריו וריהאנה?
בר רפאלי מחייכת לצלם פפראצי!

נטלי פורטמן. ראובן שנייידר, ספק 500
עוד אחד? הידד. פורטמן עם אלף הקטן בישראל/ספק 500, ראובן שנייידר

בני הזוג, התחתנו לפני כשנתיים ומגדלים את בנם הבכור אלף בן השלוש אושר ובעושר, על קו ישראל-צרפת-אמריקה. "הם לקחו קצת זמן חופשי להנות מחיי המשפחה שלהם ומנסים להבין איך לשמור על איזון ולגדל ילד קטן", הוסיפו המקורבים פטפטנים.

פורטמן בת ה-32 ומילפייה בן ה-37, חיים בימים אלו בפריז, כאשר מילפייה מתכונן להכנס לנעליים גדולות במיוחד ולהיות המנהל האמנותי של בית האופרה שבבירה הצרפתית. התפקיד החדש יקנה לשניים קצת יותר יציבות באשר למקום מגוריהם, מה שכנראה תרם להחלטה להרחיב את הקן. "נטלי סיפרה לחבריה שהתפקיד החדש של מילפייה הוא לפחות לשנתיים", גילו. "כיוון שיעברו לבית שהו ישהו באופן רציף, תהיה להם יותר פרטיות, מה שמהווה שיקול חשוב לפני שהם מביאים ילד נוסף".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
נטלי פורמן על השטיח האדום, 2013. GettyImages
שיק. נטלי פורטמן/GettyImages

פורטמן ומילפייה הכירו על הסט של הסרט "ברבור שחור", שבו גילמה הכוכבת ילידת ישראל רקדנית בלט שאפתנית - תפקיד עליו זכתה גם בפרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר. בדצמבר 2010 נודע כי פורטמן ומילפייה מאורסים, כאשר זמן קצר אחר כך פורסם כי הם מצפים לצאצא ראשון, שהגיח לעולם ביוני 2011. בשנה שעברה, הספיקו בני המשפחה לשהות כמה שבועות בישראל - לצורך צילומי סרט שביימה פורטמן.


וואלה! סלבס רוצה להקים בית עם המנגליסט בשיפודיה הקרובה לביתה. הוא מבין אותה.


רכלו על הבייבי מס' 2 של פורטמן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully