וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה בין ליאונרדו דיקפריו וריהאנה?

שירות וואלה! סלבס

13.1.2015 / 0:04

הרווק הכי מבוקש בהוליווד והזמרת הלוהטת של תעשיית המוזיקה, שוב נתפסו יחד. בסוף השבוע, דיקפריו ורי-רי בילו יחד במסיבת יום הולדת של חבר משותף ונראו קרובים מתמיד. וואלה! סלבס נוצצת כמו יהלום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה קורה שם? ליאונרדו דיקפריו וריהאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לידיעת הגולשת בר רפאלי, אולי כדאי שתשבי לפני שאת קוראת את הידיעה הבאה: נדמה שהאקס שלך, ליאונרדו דיקפריו החליט לזנוח את הז'אנר הבלונדיני ועבר לבנות קצת יותר אקזוטיות. או ליתר דיוק לבחורה אחת מהאי ברבדוס, ריהאנה שמה. מה? בדיוק.

ליאונרדו דיקפריו. splash
אז מה זה בעצם? ליאונרדו דיקפריו/splash

למרות שרק לפני כשבוע נצפה השחקן כשהוא מבלה על חוף הים עם שלל צעירות, נראה כאילו הרוקטסאר עם המטרייה והזאב מוול סטריט צמודים לאחרונה. על פי מקורבים לשניים, הצמד המפורסם נמצא בתחילתו של רומן סוער במיוחד.

לראייה: בסוף השבוע האחרון, בילו השחקן והזמרת במסיבת יום ההולדת של המעצב ניק ארווין. עדי ראייה גילו לצהובונים בחו"ל, כי השניים לא הצליחו להוריד את הידיים האחד מהשנייה ואפילו החליפו מיצים למול המוזמנים ההמומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוהט! ליאונרדו חוגג עם נעמי קמפבל והראפר 50 סנט באחוזת פלייבוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שחבריו של דיקפריו מכחישים כי היתה נשיקה, האתר TMZ - שפרסם את מה שקרה באירוע - התבסס על עדותם של שני עדי ראייה שנכחו במקום. מלבד המוזמנים הפטפטנים שבילו באחוזת פלייבוי, שם התרחשה המסיבה, נכחו במקום כוכבים נוספים שראו את רי-רי ודיקפריו מחממים מנועים, בהם פריס הילטון, נעמי קמפבל, הראפר 50 סנט ופמלה אנדרסון.

אם לא די בכך, לפי הדיווחים השניים לא הסתפקו במסיבה המדוברת והמשיכו הלאה לאפטר פארטי של 50 סנט. שם סביר להניח, המשיכו להתחרמן להנאתם.

ריהאנה וכריס בראון בקס פרסי בגראמי ה-55, לוס אנג'לס, פברואר 2013. Christopher Polk, GettyImages
בפעם שעברה זה לא נגמר טוב. ריהאנה והאקס כריס בראון/GettyImages, Christopher Polk

ברזומה הרומנטי של דיקפריו אפשר למצוא מלבד רפאלי, טופ מודלס נוספות כמו ג'יזל בונדשן, ארין הית'רטון, השחקנית בלייק לייבלי וכמובן החברה האחרונה טוני גארן, שממנה נפרד לאחרונה. גם לרי-רי יש כמה גברברים מפורסמים שמתפקדים כאקסים, כמו כריס בראון (שזכור יותר כגבר שהכה את ריהאנה) והראפר דרייק, שזכה לבלות בחברתה של הכוכבת לתקופה קצרה.


וואלה! סלבס עדיין מחפשת אהבה במקום חסר תקווה - בשוק של שכונת התקווה.


רכלו על הזוגיות ההזויה של דיקפריו וריהאנה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully