וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה פירוש השם יאן גולן? הסלבס מביכים את עצמם

11.1.2015 / 15:11

עשרות המפורסמים שהגיעו לאירוע הנוצץ - חגיגת הברית של יאן גולן - ניסו להסביר את השם הנבחר לתינוק החדש לבית משפחת הזמר והסכימו לחשוף מה הביאו: צ'ק או מתנה? וואלה! סלבס חותכת

ניר פקין

נראה שאם אדם מן השורה היה מנסה לקבוע הופעה של אחד מגדולי הזמר הים תיכוני ביום חמישי האחרון - היה ממש מתקשה למצוא מישהו שיהיה מוכן להופיע באירוע שלו. הסיבה? כל המי ומי של תעשיית המוזיקה הישראלית בילו תחת קורת גג אחת - באירוע שנערך עבור יאן גולן, כמובן.

החל משרית חדד, דרך דודו אהרון ועד לליאור נרקיס ומשה פרץ - כולם הגיעו לחגוג עם האבא המאושר אייל גולן, את הולדת בנו השלישי, שזכה לשם המאוד מקורי, יאן.


עוד סיפורים נוצצים:
אייל גולן מגלה: למי התינוק יאן דומה?
פנינה רוזנבלום חוגגת 60 - כולם מגיעים
מי הכוכב הישראלי שיגלם אישה בסדרה הוליוודית

אייל גולן, יאן גולן. ניר פקין
נולדת בשבילי! יאן גולן בזרועות אביו אייל/ניר פקין

עם זאת, כשהחברים הטובים התבקשו להסביר את מקור השם של הילדון, הם לא ממש הצליחו. כלומר, אפשר לומר שאף הביכו את עצמם בתשובותיהם. "אני לא יודע מה זה אומר, אבל זה שם יפה", הודה יהודה לוי. גם אופירה אסייג, חברתו הטובה של גולן תמכה בבחירה, "אני לא מכירה עוד מישהו שקוראים לו יאן, אולי בסין או ביפן". ג'קי אזולאי הבינה בעצמה שהשם הנבחר קשור לאומה האסיאתית, "הבנתי שזה משהו בסינית". אוקיי.

ג'קי אזולאי. ניר פקין
מישהו מדבר סינית? ג'קי אזולאי/ניר פקין

למאיה בוסקילה היה הסבר מאוד נחרץ, "משהו עם אלוקים ברור, שזה קשור לאייל זה משהו עם אלוקים". קותי סבג בכלל חשב שמדובר בראשי תיבות,"מה זה ראשי תיבות כמו צה"ל?". מי שידעה לתת הסבר מדויק היא אסייג, "כל הילדים הקטנים שראו את אייל לא ידעו לבטא את השם שלו, אז 'יאן גולן, יאן גולן', הוא אמר יום אחד יהיה לי ילד אני אקרא לו יאן".

אופירה אסייג. ניר פקין
אין נאמון. אופירה אסייג/ניר פקין

רגע ומה מביאים לאירוע שכזה האורחים, צ'ק שמן או מתנה מיוחדת? "תמיד כסף, זה עדיף", הודתה פנינה רוזנבלום. גם עידן יניב, בוסקילה וליאור נרקיס סיפרו שהם תמיד מעדיפים להביא כסף. אסייג הגדילה כשאמרה, "לא טיטולים, לא ספרים, לא מחברות - מזומנים" והוסיפה את המשפט המפורסם שלה, "אין נאמן כמו כסף מזומן", עליו חזרה גם חברתה, ג'קי אזולאי.


וואלה! סלבס גם מעדיפה כסף מזומן. אבל כזה שמגיע עם הפרצופים של וושינגשטון, לינקולן ופרנקלין.


רכלו על המפורסמים שלא ידעו מה משמעות השם יאן בפייסבוק

צפו

אייל גולן מגלה: למי התינוק יאן דומה?

לכתבה המלאה
יהודה לוי. ניר פקין
שם חתיכי. יהודה לוי/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully